Jeg kan slet ik se, hvorfor det sku være et "problem" at de vælger at invitere jer med til fødselsdag, eller hvem som helst andre i deres vennekreds?
Hvorfor sku de tænke på, om i syntes de blir for mange mennesker, og det er vel ik en fest over flere dage, men nærmer et spørgsmål, om en fest på nogen timer?
I vores familie/vennekreds, invitere vi da gerne på kryds og tværs, uden at der er nogen der føler sig forbigået, hvis de ik lige blir inviteret med hver gang.
Vi har lige været til konfirmation, ved en af mine venindes søn i weekenden. Jeg har kendt hendes familie i 20 år, og vores børn er vokset op sammen.
Vores ældste ska konfirmeres lige om lidt, og der kommer de self også med, for hun har self også kendt min familie i 20 år.
Vi har så valgt ik at invitere andre vennepar den dag, men det er fordi vores ældste har valgt det på den måde.
Det jeg vil frem til, er at jeg/vi har flere venner, som vi ser mindste lige så tit, som vi ser vores familie.
Jeg går meget ind for, at alle ska ha mulighed for at vælge, det der passer ind i deres liv, i stedet for at rette sig efter, hva andre tænker/tror/føler
Anmeld
Citér