Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjemmegaaende skriver: Lige en helt anden tanke. Hun er vel ikke bi- eller homoseksuel så ordet veninde for dem betyder noget andet? Det var bare det med sove jeg studsede over
Lige en helt anden tanke. Hun er vel ikke bi- eller homoseksuel så ordet veninde for dem betyder noget andet? Det var bare det med sove jeg studsede over
Fik samme tanke….For det er altså mærkeligt når man taler om at sove sammen som voksne kvinder.
ts- tror hun måske at du lægger an på hende..?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er ikke bi-seksuel hvad jeg ved af. Hun er godt gift
jamen jeg synes også det der med at sove er et sjovt argument. Jeg ved at nogle af hendes “ægte” veninder hun har haft i mange år sover hos hende efter byture og lignende… men altså…
Jeg havde nok bare ladt være med at tænke over det. Hvis du er tilpas i jeres relation, så havde jeg ikke villet bruge krudt på det.
Jeg tænker måske også at der kan være forskel på hvornår man synes man er veninder? Der går lang tid før jeg kalder en min veninde og ikke en god bekendt
Det at hun har behov for at forklare til andre definitionen af et venskab til andre er et mega rødt flag for mig, jeg kunne aldrig finde på at konfronterer hende med det, jeg ville bare tage afstand og bruge mere tid med de andre i gruppen
jeg gik en gang tur med en af mine bedste veninder, foran os gik et par hvor manden tabte et bundt penge uden at opdage det, jeg samler dem op og løber over til ham med pengene og min veninder siger så til mig bagefter hvorfor jeg dog ikke beholdte pengene selv og det var da for åndsvagt Efter den dag så jeg på hende på en helt ny måde, hun var ikke den person jeg troede at hun var og vores venskab blev ikke det samme igen måske er det en lille ting, men for mig sagde det noget om hende som person
sådan er det også i jeres situation, egentligt skal du være glad for at hun fortæller det så tydeligt. Hun er ikke din veninde og ikke din fortrolige, så pas på med hvad du fortæller hende hvis du fortsat vil se hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128