Åbne parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker blot at hvis man virkelig elsker hinanden ,så burde man vel have nok i hinanden og ikke et behov/lyst til andre

Kommer an på Kinks og hvad man ligger i sex.

Jeg havde lyster som min ex mand ikke havde og han havde lyster jeg ikke havde. 

Derfor elskede vi stadig hinanden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men lige præcis det gør vel at man er sammen med sin mand og må vel have nok i ham? - Det er det jeg ikke fatter, hvis man elsker sin mand, hvorfor har man så behovet for at ville knalde med andre ? - Det virker lidt som om man savner det frie liv og hvad vejer så mest det frie liv eller samlivet med sin mand, så må man sku være voksen nok til at vælge

Ej, undskyld, men nu bliver jeg bare træt. Voksen nok? Du har ingen ret og for den sags skyld kendskab nok til mig, til at kunne ytre dig om jeg er voksen nok, blot fordi jeg har andre ønsker for mit liv end du. 
Jeg har tre børn, et job jeg passer hver dag. 

Er du mere voksen end mig fordi du lever monogam? Eller du mere voksen fordi du tillader dig, at kalde mig “ikke-voksen” fordi jeg tror på, at ting er dybere end sex med én mand? 
Lad dog mit spørgsmål passere, hvis det ikke passer i din ‘voksne verden’ - og vær voksen nok til, at glide forbi hvis emnet frastøder dig eller på anden måde gør at du ligger søvnløs. 
arg. Lad mig dog være

Anmeld Citér

11. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Men lige præcis det gør vel at man er sammen med sin mand og må vel have nok i ham? - Det er det jeg ikke fatter, hvis man elsker sin mand, hvorfor har man så behovet for at ville knalde med andre ? - Det virker lidt som om man savner det frie liv og hvad vejer så mest det frie liv eller samlivet med sin mand, så må man sku være voksen nok til at vælge

Respekter dog at andre lever deres liv anderledes end dig! Din opførsel overfor et andet menneske fordi du ikke forstår det er netop IKKE voksent. Tværtimod. Føj hvor burde du skamme dig at dømme andre på den måde og gøre dig til dommer overfor hvad der er rigtig og forkert i denne verden!

Anmeld Citér

11. april 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvorfor generer og optager det dig så meget, hvad andre voksne mennesker gør med alle involveredes accept? Du kan da være bedøvende ligeglad, eftersom det på ingen måde påvirker din tilværelse. 
Hører det ikke med til at være voksen at kunne rumme forskelligheder og evt. bare tænke “Det der er ikke noget for mig” uden at blive pikeret over andres samliv og sexliv? Reelt vedkommer det overhovedet ikke dig. 

Anmeld Citér

11. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes fx det er sindsygt klamt, at smørre e penis ind i leverpostej og så slikke den ren - eller at i nogle forhold lader manden aldrig kvinden komme. Men han skal altid komme. 
tisse/bæ sex er Heller ikke lige mig - swingerklub heller ikke. Jeg synes også stripper er plat og meningsløst. Men jeg er da bedøvende ligeglad med, folk som synes ovenstående er lækkert! Go ahead, have fun - få da det Maksimale ud af dit ene liv - lev monogam hvis du vil - måske jeg selv vil? Jeg ved det ikke. Men hvorfor lukke en dør hvis vi begge vil åbne den? Vi gør det sgu nok ikke selvom der sidder en 7-8 kvinder herinde der har enormt behov for, at fortælle mig hvor uvoksen jeg er, hvor frihedssøgende jeg er, hvor meget enten min mand eller jeg har presset det ned over den anden - jeg spurgte om nogle levede i et åbent forhold! Ikke om: hvor mange her synes jeg er en klam kost, fordi jeg ønsker noget mere i mit seksuelle univers? 
lad det lukke debatten og tusinde tak til jer, der reelt gav mig er brugbart svar - og som også har stået op for mig i denne, efterhånden, afsporede debat  

Må I alle leve det liv I synes - med en eller flere mænd, bøsser eller lesbiske, monogamt eller ej - vær glad- pas jer selv. Eller åben op -gør hvad pokker der gør jeg glade! Men lad være med at dømme andre. Særligt i en helt anonym verden! Jeg har ikke begået en forbrydelse - eller givet en fremmede mand et uønsket blowjob. Endnu

peace out and happy Easter

Anmeld Citér

12. april 2022

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Jeg tænker blot at hvis man virkelig elsker hinanden ,så burde man vel have nok i hinanden og ikke et behov/lyst til andre

Med det argument i hånden har du vel heller ikke behov for veninder, fordi din partner opfylder alle dine behov? Eller i så fald kun behov for/lyst til én veninde, for hvis hun er en ægte veninde har du vel ikke behov for/lyst til andre?

jeg siger på inden måde at et åbent forhold er for alle - jeg er heller ikke sikker på, at det er noget for os. Men at sige, at hele essensen af et parforhold går tabt fordi man vælger at åbne forholdet er i mine øjne meget snævertsynet - tillid, kærlighed, åbenhed og respekt kommer i lige så mange former som der er mennesker og forhold, og jeg kan forestille mig meget mere usunde parforholdsdynamikker end dem, der findes i et forhold hvor man gensidigt er blevet enige om, at kærligheden til hinanden ikke kan rokkes ved eller er afhængige af, om man har et fysik forhold til andre også. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

I virkeligheden kommer fordommene nok af, at folk ikke selv tør åbne sig for sin partner. Af frygt

Jeg har også fordomme hvad angår åbne forhold, men det har intet med frygt at gøre. Jeg vil ikke hugges i af andre end min mand, og han vil ikke hugge i andre kvinder end mig. For os er sex noget intimt, som vi ikke har lyst til at dele med andre. Bum. 

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Med det argument i hånden har du vel heller ikke behov for veninder, fordi din partner opfylder alle dine behov? Eller i så fald kun behov for/lyst til én veninde, for hvis hun er en ægte veninde har du vel ikke behov for/lyst til andre?

jeg siger på inden måde at et åbent forhold er for alle - jeg er heller ikke sikker på, at det er noget for os. Men at sige, at hele essensen af et parforhold går tabt fordi man vælger at åbne forholdet er i mine øjne meget snævertsynet - tillid, kærlighed, åbenhed og respekt kommer i lige så mange former som der er mennesker og forhold, og jeg kan forestille mig meget mere usunde parforholdsdynamikker end dem, der findes i et forhold hvor man gensidigt er blevet enige om, at kærligheden til hinanden ikke kan rokkes ved eller er afhængige af, om man har et fysik forhold til andre også. 

Synes ikke man kan sammenligne sex og venindesamtaler.

Anmeld Citér

12. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har også fordomme hvad angår åbne forhold, men det har intet med frygt at gøre. Jeg vil ikke hugges i af andre end min mand, og han vil ikke hugge i andre kvinder end mig. For os er sex noget intimt, som vi ikke har lyst til at dele med andre. Bum. 

Hugges i

Anmeld Citér

12. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Og det er da helt fair at du og din mand har det sådan. Ergo er åbent forhold ikk noget for jer. Men det betyder sq da ikke at det ikke er noget for andre som har et andet syn på det. !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.