Har brug for jeres råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

Winnie

Jeg har modtaget dette på en mail....

Vaccinationer – en tvivlsom sag
Hvad folk dog bliver udsat for!
Se her nedenfor, hvad der er i H1N1 vaccinen (svineinfluenza).
Kviksølv, aluminium og et ”utal” af andre stoffer.

Da jeg fik Peters mail, tænkte jeg: Er det virkeligt rigtig, næsten ikke til at fatte.
Så jeg har haft en lille rundspørge i gang.

Peter svarer mig om kilden følgende:
”Jeg har modtaget det fra tandlæge Bent Christiansen, der har det fra Dr. Mercola og Carsten Vagn-Hansen
Du kan, hvis du vil være 100 % sikker, sende det til CV-H (radiodoktoren) og få det verificeret
pj”

Det gjorde jeg, og Carsten svarer:
”Kære Lars
tak for mailen. Jeg har videresendt Dr. mercolas originale artikel om, hvad der er i vacciner. Samt noget om squalene, der stammer fra hajleverolie og måske også har sine mørke sider.
Hvis Dr. Mercola har skrevet noget forkert, vil han udsætte sig for retssager, bøder etc. så jeg stoler på ham. Jeg vil nævne det på MayDays møde om vaccinationer.
Mange gode hilsener
Carsten”
Mig: De vedlagte 2 filer kan fås om ønsket. Den ene fil indeholder 18 bilag!

Desuden har Carsten sendt mig 2 andre mails relateret til emnet.
Jeg er i hvert fald overbevidst om, at der er noget om snakken.
Egentligt ufatteligt at ikke flere mennesker får mén af sådanne vacciner.
Men det gør de nu nok også i et omfang, som vi ikke forstår nu.

Jeg vil henvise til en undersøgelse i VaccinationsForums blad 2009-3 fra Guinea-Bissau.
Her viste det sig, at børn, der fik vac. DTP (difteri,stivkrampe,polio), fik et svækket immunforsvar, således at markant flere af disse børn døde af andre sygdomme end tilsvarende ikke-vaccinerede børn!

En klar indikation af, at det kan være mere skadeligt at vac. end at lade være.
Gælder det også for vore vaccinationer?
Det er jeg overbevist om.
Hvad er følgerne – det ved vi ikke rigtigt? Mere kræft, mere fedme, flere autister, dårligere sædkvalitet og 100-via af andre følger?

Eksempel mere fra samme blad.
En gruppe børn fik højdosis mæslingevac.
En anden gruppe fik normal dosis.
Dobbelt så mange børn i gruppe 1 døde af andre sygdom, end som tilfældet var for gruppe 2!

Samme blad: 12.000 tyskere klager over permanente vaccinationsskader.
2 spanske piger fik en time efter en HPV-vaccination alvorlige kramper.

Her fra en supplerende mail fra Peter:
”Hej Lars,
Jeg har for ganske nylig læst Mercolas artikel så jeg var nyinformeret-
Squalene er et stof, vi har naturligt i vores organisme, og det er vigtigt for os, men når det sprøjtes ind de forkerte steder med vacciner, reagerer immunsystemet mod det og danner antistoffer mod det. Dermed nedbrydes det overalt i vores krop, så vi kommer til at mangle det - med mange sygdomssymptomer til følge- De kaldte det for Golfkrigssyndromet, men nu kender man sammenhængen.

Vh Peter”

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

brumbasse

Må sige jeg aldrig har overvejet ikke at få vaccineret mine børn (har 1+1 på vej). Er også selv vaccineret som barn selvom min mor mente det var noget djævelskab, min far insisterede på at vi sku;-)

Min søn (2&frac12 har en enkelt været lidt skidt en dag eller to efter men så har det også været det. De vacciner der bruges i dag, er så gennemtestede at jeg ikke ser grund til at være bekymret. Ved godt der er nogle enkelttilfælde hvor det er gået galt men det er brøkdele/promiller.

Anmeld

30. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Her har vi aldrig været i tvivl, vaccineres skal han.

Ved 3 mdr stikkene valgte jeg at lade sygeplejeske og lægen ordne det. Vi havde lige været igennem hans 1 indlæggelse da han var 5 uger gammel, hvor vi selv lagde ham på operations bord og først så ham 5½ time senere. Så jeg havde det stikkerri alt for tæt på, til jeg ville være stærk nok til at holde ham.

De andre gange har jeg selv holdt ham og da han skulle stikkes her da han fyldte 1 år, ville han være med til at holde sprøjten og pøved at trykke vaccinen i låret... Både lægen og jeg sad måløse... Måske en fremtidig læge???

Han har ikke haft gene af vaccinerne, ikke været pyldret eller lign. Og valgte sidste gang at afl ham i dp, selvom jeg havde fri nogle dage... Dp mor spurgte om han overhovedet var blevet stukket, for han var som altid...

Anmeld

30. oktober 2009

Mumto3

Vi har valgt en 'både og' løsningen. Vi følger ikke det normale vacciantionsprogram. For jeg kan vitterlige ikke se hvordan det skulle ske at min 3 mdr gamle baby skal kunne træde på et rusten søm og derved have muligehden for at udvikle stivkrampe, UDEN jeg opdager det. For man kan jo give en stivkrampevaccination efter uheldet er sket, det skal bare helst være inden for 24 timer.

Så jeg udskyder alle vaccinationerne. Børns imunforsvar er først færdig udviklet omkring 2års alderen, og derfor er det mest optimale at vaccinere efter 2 år. Det har vi dog synes var lidt for sent at starte, så vi har gjort det, sådan når vi alligevel var ved lægen, vores børn var super friske og vi synes det var tid.

På Statens Seriums Instistuts hjemmeside er der er oversigt over hvor lang tid der minimum skal gå mellem vaccinationerne. Så det skal man selvfølgelig rette sig ind efter.

Jeg har masser af argumenter MOD vaccination og ikke så mange får, men vi har bukket under fra presset fra omgivelserne og vaccinere, men ikke så tidligt.

Anmeld

30. oktober 2009

Mumto3

Jeg vil virkelig råde dig til at overveje det (sådan som du også gør!!!) multi- allergiere er jo i høj-risikogruppen for vaccinationsskader. Prøv at kontakte Vaccinationsforum, de kan sikkert hjælpe dig med noget fakutel viden! (og ikke alle vores ,jeg synes, jeg mener, mit barn)

Anmeld

30. oktober 2009

tb

jeg havde aldrig haft røde hunde som barn, så da jeg ventede min datter (for 9 år siden) fik jeg at vide at jeg skulle holde mig langt væk fra syge børn, for hvis jeg fik det under graviditeten kunne det gøre stor skade på mit ufødte barn. så da hun var blevet født blev jeg vaccineret med det samme, så jeg ikke skulle gå og være så nervøs næste gang.. jeg vil os til enhver tid vaccinerer mine børn

tina

Anmeld

30. oktober 2009

Mor.sander

Better skriver:

Hej,

Jeg er meget glade for jeres svar.

Mine overvejelser har også været p.g.a., at jeg selv er multiallergiker, og derfor kan min datter jo også have allergi overfor sådan noget  , hun har i forvejen børneeksem.

Derfor tænker jeg jo nok også lidt mere over, om det er det bedste for hende, at jeg gør det ene aller andet

Mange hilsner fra Better

Jeg er selv multiallergiker, så jeg kender godt til dine tanker og bekymringeromkring at lade din datter vaccinerer.

Begge mine børn har fået alle vaccinatonerne untagen 12 års vaccinen.

De blev begge lidt sløje og pylret i døgnet efter vaccinacionen ellers har der intetet været.

Anmeld

30. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Har du snakket med din læge omkring det?

Hvad siger han/hun? Man må jo kunne stole på deres anbefalinger, ville jeg mene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.