"Hadegave" for forældre - Gave til barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2022

Felguard

Profilbillede for Felguard

Fishing for floaters 

Poop head spil 

Poocurling 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2022

Mrs.

Min søn fik en dvd film med teletubbies af sin farmor og farfar, og den skulle han jo selvfølgelig se med dem omgående.. det var starten på 5 år med den samme teletubbie dvd på repeat.. jeg kan den forfra og bagfra og GUD hvor jeg hader teletubbies… 

Anmeld Citér

4. april 2022

januar16

Sådan en dukke tingest der gentager hvad man siger til den. I en let forvrænget pivestemme

Vi har fået den både som mus (kaldte den gentage-mus) og en julenisse. 

Begge børn elskede dem og var ærgerlige da de ikke virkede længere 

Anmeld Citér

4. april 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg købte denne til min datter - big mistake! Især fordi den sluger batterierne og siger creepy lyde midt om natten pga. lavt batteri men også fordi den er pænt irriterende på både dansk, svensk og norsk  Min datter elsker den

Gurli Gris telefon

Anmeld Citér

5. april 2022

Kastanje

ChesireKitty skriver:

Okay, det lyder lidt mærkeligt, men har i/jeres børn fået en gave som barnet var helt vild med, men som i - forældrene - bare blev mega irriterede på ret hurtigt og sådan lidt hadede personen der gav barnet den en lille smule?

Min lillebror har i den tid jeg har haft børn haft en særlig evne til at give dem denne type gaver! Og nu har han selv en lille størrelse som bliver 3 om lidt og det er tid til hævn 

Det er selvfølgelig alt sammen i god sjov og bare lidt en forlængelse af vores søskende-drillerier overfor hinanden, som (heldigvis) har fulgt os op i voksenlivet

Så - HIT ME med jeres mest irriterende gaver, men det er vigtigt at det er noget som en tre-årig ville blive glad for

Mit første trommesæt

Anmeld Citér

5. april 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

man kan få sådan en legetøjsmicrofon men en masse knaoer på som så ændre den lyd man siger i den - den er SUPER træls at høre på men ungerne synes den er vildt sjov

Anmeld Citér

6. april 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
ChesireKitty skriver:

Trommer er helt sikkert irriterende, men dem "gemmer" vi til hun bliver lidt ældre, så hun virkelig kan gå til den

Ting som han har købt til mine børn inkluderer:

• En Prutpistol (fra Despicable Me)
  • Baby Shark bamse, med indbygget sang
  • En fjernstyret Lort
  • Et hav af irriterende larmeting med musik
  • En bog om prutter, med knapper og forskellige pruttelyde
  • En enhjørning der laver VERDENS HØJESTE lille melodi i udelukkende lyse toner, med tilhørende overdådigt lysshow

Og det er blot eksempler

Det er det sjoveste, jeg længe har læst .

Og hvor dejligt, I har så godt et forhold. 

Anmeld Citér

6. april 2022

Mullemee

En fodbolddommer fløjte. GYYYYS siger jeg bare. 

Anmeld Citér

6. april 2022

321

Profilbillede for 321
Mullemee skriver:

En fodbolddommer fløjte. GYYYYS siger jeg bare. 

Yes. Og den kan de have med i lommen og trække frem mens de sidder i bilen eller andre steder ��et trommesæt er ikke sådan at flytte rundt med. Men fløjten følger dem alle steder.

Anmeld Citér

7. april 2022

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

mine børn arvede en julenisse som, hvis man trykkede ham i foden, sang julesange. De elskede ham og legede med ham året ud.

Min datter har også haft en Little Live Pets hund som hun tog med sig over alt. Den kan lave alle mulige lyde, incl. tung vejrtrækning når den sover. I starten var vi alle glade for den dens "snorken" halverede hendes puttetid, men den laver hele tiden lyde eller bevæger sig hvis den er tændt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.