"Hadegave" for forældre - Gave til barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.401 visninger
20 svar
40 synes godt om
4. april 2022

ChesireKitty

Okay, det lyder lidt mærkeligt, men har i/jeres børn fået en gave som barnet var helt vild med, men som i - forældrene - bare blev mega irriterede på ret hurtigt og sådan lidt hadede personen der gav barnet den en lille smule?

Min lillebror har i den tid jeg har haft børn haft en særlig evne til at give dem denne type gaver! Og nu har han selv en lille størrelse som bliver 3 om lidt og det er tid til hævn 

Det er selvfølgelig alt sammen i god sjov og bare lidt en forlængelse af vores søskende-drillerier overfor hinanden, som (heldigvis) har fulgt os op i voksenlivet

Så - HIT ME med jeres mest irriterende gaver, men det er vigtigt at det er noget som en tre-årig ville blive glad for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
ChesireKitty skriver:

Okay, det lyder lidt mærkeligt, men har i/jeres børn fået en gave som barnet var helt vild med, men som i - forældrene - bare blev mega irriterede på ret hurtigt og sådan lidt hadede personen der gav barnet den en lille smule?

Min lillebror har i den tid jeg har haft børn haft en særlig evne til at give dem denne type gaver! Og nu har han selv en lille størrelse som bliver 3 om lidt og det er tid til hævn 

Det er selvfølgelig alt sammen i god sjov og bare lidt en forlængelse af vores søskende-drillerier overfor hinanden, som (heldigvis) har fulgt os op i voksenlivet

Så - HIT ME med jeres mest irriterende gaver, men det er vigtigt at det er noget som en tre-årig ville blive glad for

Trommer. 

Noget med irriterende sange eller som bare har lyd på hele tiden. 

Ej ved ik

Anmeld Citér

4. april 2022

ChesireKitty

BAE skriver:

Trommer. 

Noget med irriterende sange eller som bare har lyd på hele tiden. 

Ej ved ik

Trommer er helt sikkert irriterende, men dem "gemmer" vi til hun bliver lidt ældre, så hun virkelig kan gå til den

Ting som han har købt til mine børn inkluderer:

• En Prutpistol (fra Despicable Me)
  • Baby Shark bamse, med indbygget sang
  • En fjernstyret Lort
  • Et hav af irriterende larmeting med musik
  • En bog om prutter, med knapper og forskellige pruttelyde
  • En enhjørning der laver VERDENS HØJESTE lille melodi i udelukkende lyse toner, med tilhørende overdådigt lysshow

Og det er blot eksempler

Anmeld Citér

4. april 2022

Mortiltreogmåskefire

Forskellige fløjter  blokfløjter eller panfløjter er noget som børnene elsker at bruge og det er en overraskende høj og irriterende lyd

Anmeld Citér

4. april 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ
ChesireKitty skriver:

Trommer er helt sikkert irriterende, men dem "gemmer" vi til hun bliver lidt ældre, så hun virkelig kan gå til den

Ting som han har købt til mine børn inkluderer:

• En Prutpistol (fra Despicable Me)
  • Baby Shark bamse, med indbygget sang
  • En fjernstyret Lort
  • Et hav af irriterende larmeting med musik
  • En bog om prutter, med knapper og forskellige pruttelyde
  • En enhjørning der laver VERDENS HØJESTE lille melodi i udelukkende lyse toner, med tilhørende overdådigt lysshow

Og det er blot eksempler

En mini el crosser! Med træls musik! 

Anmeld Citér

4. april 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine fik sådan en musikklods, som kunne snakke og spille musik når man trykkede på forskellige knapper. Og som om det ikke var nok så var det på tysk men hævnen var sød da brormand blev far gyngehest som kunne vrinske og synge jeg har min hest jeg har min lasso ��

Anmeld Citér

4. april 2022

Hellosunshine

En kæmpestor bamse der fylder alt… Bilka har tit nogle kæmper til små penge. Ellers har Kids Coolshop en stor bamse der snakker når man går forbi den, den er creepy as f…

Harald Nyborg har tit meget larmende legetøj der ikke findes en slukknap på. Inkl Angry Birds guitar med champagnegaloppen i technoversion, som ikke kan slukkes for… 

i fætter br tror jeg det er, kan man få en abe som kaster sig rundt som gal mens den griner og prutter. Den er voldsom

Anmeld Citér

4. april 2022

Pb18

Et klaver/keyboard der siger miav i forskellige toner og kan miave hele melodier. Det kan også spille almindeligt meeen det synes datteren jo ikke er sjovt (meowsic klaver hedder det) 

Anmeld Citér

4. april 2022

ChesireKitty

Tak for de gode forslag der skal nok blive noget min bror kommer til at hade derimellem

Anmeld Citér

4. april 2022

Felguard

Profilbillede for Felguard

Baby shark hånddukke med sang 

DJ Mixer med keyboard og mikrofon 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.