"nåh, sker der snart noget?!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2022

Anonym

Uanset hvad man har været igennem, så er det svært for andre at sætte sig ind i ens sted og hvordan det påvirker, hvis de ikke selv har stået i situationen. 

Du beskriver dine følelser så fint her og hvad det gør ved dig når der bliver slynget for mange kommentarer ud. 
Måske kunne du skrive noget lignende og sende det på en mail til jeres familier og venner. Jeg er sikker på det rammer dem mere end du regner med og de forstår det måske bedre. For jeg tænker at de i øjeblikket det bliver sagt ikke rigtig får det gennemtænkt og forstået ordentligt. Men ofte er breve stærkere “våben.”

Jeg bøvler fx med min ryg. Min læge har været længe om at henvise mig til scanning og rygcenter. Min arbejdsplads har bare ment at jeg skulle tørre øjnene og komme videre. Melde mig til noget træning og så ville det være godt for mig rent mentalt at komme tilbage til mit job og mine kollegaer.  What! Jeg kan nærmest ikke komme ud af sengen. Men de har “stukket” til mig SÅ meget at jeg virkelig har været helt i kulkælderen. 
Til sidst valgte jeg at slæbe min leder med til samtale med ryglægen, da jeg skulle have svar på min scanning. Er du sindssyg hun blev flov og lille. For det var virkelig ikke i sjov jeg sagde jeg havde ondt i ryggen og det var tydligt at se “skaden” i min ryg. 

Jeg håber du finder en god løsning! Du må ikke give op!  Og så krydser jeg fingre for at det bliver en vellykket graviditet med din positive test

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.