ettol3 skriver:
Jeg nåede at læse dit indlæg inden du ændrede det og mit svar er lad vær og find dig en sæddonor i stedet som dit barn kan kontakte når han/hun bliver 18 år.
Hvorfor vil din ven have et barn sammen med dig men ikke være i et forhold med dig? Og når nu du selv gerne vil være i et forhold med ham så tror jeg det ville være rigtig svært for dig at have et barn med ham og se ham kæreste den med andre.
Da mig og min ven mødte for første gang var han måneden forinden lige kommet ud af et længerevarende- og psykisk voldligt forhold og var følelsesmæssigt ikke klar til at indgå i noget nyt. Men vi blev alligevel forelsket og efter 3 måneder blev jeg så for første gang og helt uventet gravid. Han har lige som mig længe gerne ville have et barn, og i og med vi kom så godt ud af det med hinanden, valgte vi at beholde det. Men så kom de 2 tab.
Jeg ved ikke hvorfor hans forelskelse for mig er forsvundet. Men jeg kan sige så meget, at vi har været meget igennem. Han har skulle acceptere at hans tidligere forhold var forbi. Dette har medført store problemer i vores forhold og jeg har flere gange haft trukket mig for vores forhold. Men fordi der er en stor kærlighed mellem os, og jeg har været ved hans side hele vejen igennem, så ville vi gerne have et barn sammen og være en del af hinandens liv. Men jeg må indrømme at det ikke er denne familie konstruktion jeg havde en forestilling om jeg skulle havne i.
I dag har jeg trukket mig endnu mere fra ham og i dag er vi bare venner. Vi ses mindre og der kan gå flere dage mellem vi ses. Jeg er fx mere aktiv på datingmarkedet, og det kan jeg fornemme han bliver en smule usikker og jaloux over. Men min selvtillid vokser af det og jeg kan mærke jeg bliver mere selvstædig igen. Jeg har snart ægløsning og i den forbindelse er jeg begyndt at tænke meget på børn igen, i og med jeg stadig er under kontrol af læger som tror jeg aktivt er i gang med at forsøge med endnu en graviditet. Men på den anden side tænker jeg også at vente. Mine tanker svinger fra time til time. Min krop ville bare så gerne være gravid igen efter mit sidste tab i december måned 
Anmeld
Citér