Skygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2022

Anonym trådstarter

ettol3 skriver:

Billede? 

Ja men den er tydligere i virkeligheden.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2022

ettol3

Ja men den er tydligere i virkeligheden.. 

Den ser desværre negativ ud.

Det er helt normalt at man bilder sig selv ind at man har symptomer og kan se en streg når man gerne vil være gravid men hvad du kan "se" er bare en skyggestreg.

Anmeld Citér

4. marts 2022

Ønskebarn22

Håber sådan du får em ekstra streg snart og baby bliver sidene hvor den skal til den er klar til at komme ud sund og rask.. er det jeres første barn..? 

har lige testet igen.. bare fordi jeg ikke kunne lade være.. der er altså en streg.. 

Tusind tak Ja det er første barn. 

Uhhhh hvor spændende Var du 3+3 I dag? Så er du lige en dag foran mig. 

Jeg har taget en abblo tidlig test, og jeg synes ærlig talt ikke jeg kan se noget, men jeg fik også hældt væsken ned på stregen før den havde suget, fordi det er sådan en med hul i , hvor man kan fange væsken inde i staven.. ved ikke lige helt.. tror afventer mens, og hvis ikke den er kommet søndag, så tester jeg igen.. burde få mens i morgen, for min luteralfase er ikke helt 14 dage..  

Opdater endelig

Anmeld Citér

4. marts 2022

Anonym trådstarter

Ønskebarn22 skriver:

Tusind tak Ja det er første barn. 

Uhhhh hvor spændende Var du 3+3 I dag? Så er du lige en dag foran mig. 

Jeg har taget en abblo tidlig test, og jeg synes ærlig talt ikke jeg kan se noget, men jeg fik også hældt væsken ned på stregen før den havde suget, fordi det er sådan en med hul i , hvor man kan fange væsken inde i staven.. ved ikke lige helt.. tror afventer mens, og hvis ikke den er kommet søndag, så tester jeg igen.. burde få mens i morgen, for min luteralfase er ikke helt 14 dage..  

Opdater endelig

Jamen altså ved det faktisk ikke hvad jeg er.. min mens står til at (ikke) komme på søndag.. 

så i følge den er jeg jo 3+5

men testede positiv for ægløsning den 21 så må jo have haft ægløsning den 22 så er jeg jo 3+3 i dag.. 

Anmeld Citér

4. marts 2022

jameel

Jamen altså ved det faktisk ikke hvad jeg er.. min mens står til at (ikke) komme på søndag.. 

men testede positiv for ægløsning den 21 så må jo have haft ægløsning den 22 så er jeg jo 3+3 i dag.. 

Du er ikke 3+, dine test er jo bragende negative.

Anmeld Citér

4. marts 2022

Ønskebarn22

Anonym skriver:

Ja hvis du havde positiv æl test D. 21, så havde du æl d. 22 og er 3+3 I dag.. man siger jo æl kommer 14 dage før mens, men vi er nogen der har en lidt kortere luteral fase

Anmeld Citér

4. marts 2022

Anonym trådstarter

Ønskebarn22 skriver:

Ja hvis du havde positiv æl test D. 21, så havde du æl d. 22 og er 3+3 I dag.. man siger jo æl kommer 14 dage før mens, men vi er nogen der har en lidt kortere luteral fase

Jaa så er det jo stadig tideligt at teste.. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.