Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ønskebarn22 skriver: Jeg vil faktisk sige, at jeg kan se noget på det sidste billede. Jeg er selv 3+1/2 Og jeg blev fristet af en anden tråd, til at teste i går. Det er tidligt, det ved vi jo begge, men når man ønsker sig noget brændende, så er det bare svært at lade vær - så fuld forståelse herfra! Jeg ved dog også hvor hårdt det slår når det så ikke lykkes.. og det er bare virkelig hårdt, så prøv om du kan holde det lidt på afstand.. kærligt ment.. og ved selv hvor hamrende svært det er.. Jeg har dog selv været på apoteket og købe tidlig test i dag, og så håber jeg, at den micro streg jeg synes, at jeg kan se i det helt rette lys, vil komme til syne i morgen tidlig Håber den udvikler sig for os begge
Jeg vil faktisk sige, at jeg kan se noget på det sidste billede. Jeg er selv 3+1/2 Og jeg blev fristet af en anden tråd, til at teste i går. Det er tidligt, det ved vi jo begge, men når man ønsker sig noget brændende, så er det bare svært at lade vær - så fuld forståelse herfra!
Jeg ved dog også hvor hårdt det slår når det så ikke lykkes.. og det er bare virkelig hårdt, så prøv om du kan holde det lidt på afstand.. kærligt ment.. og ved selv hvor hamrende svært det er..
Jeg har dog selv været på apoteket og købe tidlig test i dag, og så håber jeg, at den micro streg jeg synes, at jeg kan se i det helt rette lys, vil komme til syne i morgen tidlig
Håber den udvikler sig for os begge
Jaa det er vildt fristende.. men ja det er tideligt..
har du et billede af din test..?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er også typen, som tester tidligt. Og ved første graviditet testede jeg positiv 3+2 og ved anden graviditet 3+2, også selvom det kun var i anden cyklus. Jeg lader mig ikke skuffe af negative test, jeg ved bare, at hvis ikke jeg tester om morgenen, så gør jeg om eftermiddagen, og det er om end endnu mere fjollet. Så ja, jeg tester hver morgen fra 2+5
Anonym skriver: Jaa det er vildt fristende.. men ja det er tideligt.. har du et billede af din test..?
Ja jeg har ellers holdt den fint til 14 dage efter positiv æl test, men nu er jeg lidt utålmodig her 10mrd og en MA i uge 13 senere.. samt presset over en undfangelse i marts giver en december baby.. men i sidste ende løser det sig jo nok
Jeg har vedhæftet billede i original og sort/hvid.. inderst inde synes jeg måske ikke det er noget at se, i hvert fald ikke mere end i sidste cyklus.. men ja.. tidlig test i morgen
Ønskebarn22 skriver: Ja jeg har ellers holdt den fint til 14 dage efter positiv æl test, men nu er jeg lidt utålmodig her 10mrd og en MA i uge 13 senere.. samt presset over en undfangelse i marts giver en december baby.. men i sidste ende løser det sig jo nok Jeg har vedhæftet billede i original og sort/hvid.. inderst inde synes jeg måske ikke det er noget at se, i hvert fald ikke mere end i sidste cyklus.. men ja.. tidlig test i morgen
De ser desværre også negative ud
Årh ja så kan jeg godt forstå du er utålmodig..
hvor langt ville du være henne nu hvis der er noget..? giver du en opdate i morgen hvad din test siger..?
Anonym skriver: Årh ja så kan jeg godt forstå du er utålmodig.. hvor langt ville du være henne nu hvis der er noget..? giver du en opdate i morgen hvad din test siger..?
Bare lidt efterhånden
Kun 3+1.. så den kan nå at komme endnu Skal nok give update
De der tidlige teste fra Babyplan kan jeg altid se en skyggestreg på. Til gengæld er jeg ikke i tvivl når den rigtige streg er der. Vi har forsøgt i over halvandet år og mistet 3 gange undervejs, så jeg har taget RIGTIG mange tests. Jeg kan godt forstå du tester tidligt. Det gør jeg også selv, selvom jeg efterhånden har erfaret at jeg tidligst kan få en positiv test 3+4. Pøj pøj med det.
Ønskebarn22 skriver: Bare lidt efterhånden Kun 3+1.. så den kan nå at komme endnu Skal nok give update
Håber sådan du får em ekstra streg snart og baby bliver sidene hvor den skal til den er klar til at komme ud sund og rask.. er det jeres første barn..?
har lige testet igen.. bare fordi jeg ikke kunne lade være.. der er altså en streg..
Tami skriver: De der tidlige teste fra Babyplan kan jeg altid se en skyggestreg på. Til gengæld er jeg ikke i tvivl når den rigtige streg er der. Vi har forsøgt i over halvandet år og mistet 3 gange undervejs, så jeg har taget RIGTIG mange tests. Jeg kan godt forstå du tester tidligt. Det gør jeg også selv, selvom jeg efterhånden har erfaret at jeg tidligst kan få en positiv test 3+4. Pøj pøj med det.
Ja okay det er da træls du altid får streger på dem..
det syntes jeg ikke jeg gør..
jaa kan ikke lade være.. vil jo gerne vide det hurtigst muligt..
Har lige testet igen.. bare fordi jeg ikke kunne lade være.. der er altså en streg..
Billede?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128