Tusind tusind tak for alle jeres MEGET brugbare svar. I aner ikke hvor meget det varmer 
Jeg har førhen ikke sat foden så meget så meget i jorden overfor hende, men efter jeg fik min søn er jeg begyndt at gøre det meget mere.
og endnu mere nu, fordi jeg kan se hvor meget det påvirker min psyke, når hun opfører sig sådan.
Har glemt at tilføje at hun også blander sig i hvad kommende baby skulle hedde. Vi havde fundet et fint navn som vi begge elsker og som storebror også er helt vild med, men selvfølgelig skal hun sige det er et grimt navn og at hun håber det er en pige pga navnet til pigen er flottere.
Hun invitere også min søn på 5 år på ferie hos hende ALENE foran mig, UDEN at spørge mig først. Jeg sagde selvfølgelig “jeg skal føde til sommer mor, så vi skal ikke rejse nogen steder i år” så siger hun “Han kan da bare komme selv?” Og jeg siger “nej?! Det kan han ikke, han er 5?” Hvorefter hun svare “jo han kan da godt” hvor jeg så måtte fortælle bestemt “jeg siger nej. Jeg er hans mor og jeg bestemmer!”
Sidst hun var i Danmark, sad vi og spiste på en restaurant. Hende, mig og min søn. Jeg ville vise hende de første 3D billede af min søn indeni maven fordi jeg var så stolt af det. Hendes kommentar var “haha, han ligner freddy kruger” (en morder fra en film som er blevet brændt i ansigtet)
Min søn kiggede skuffet på hende og sagde “mormor, det er altså min lillebror. Ikke grin af ham” Jeg blev SÅ skuffet og også ret ked af den kommentar, jeg fortalte hende at jeg ikke synes hun kunne være det bekendt. Hun smiler og siger jamen jeg kan ikke se hvad det er på sådan nogen billeder? Så sagde jeg “det kunne du da sagtens i sidste graviditet?” Og så ignorerede hun det…
Derudover har hun fortalt 2 af de eneste familiemedlemmere jeg har + min far som ikke er inde i billedet om at jeg har “ændret mig” og det er pga min kæreste og det har resulteret i at jeg i dag ingen kontakt har med nogen af dem fordi min mor har snakket som hun har gjort. De har ikke engang mødt min kæreste? Det er udelukkende hendes ord.. Hun er den eneste der synes jeg har ændret mig, jeg vil kun mene jeg er blevet den bedste version af mig selv og jeg hviler mere i den jeg er end hvis man fx ser 7 år tilbage.
Hun mener også at min kærestes familie køber min søn og at de er falske fordi de viser kærlighed til os. Jeg sagde hvordan kan du udtale dig sådan, når du aldrig har mødt dem? Hvorefter hun svarer at de køber ham for gaver og køber min kærlighed den vej og det ene og det andet. Hun beskriver også dem manipulerende af den grund, selvom hun aldrig har mødt dem.
De har virkelig kun tænkt på min søn og jeg, købt dinosaur til ham fordi de ved han elsker dem og givet mig masser af kærlighed fordi de godt kender min historie og mangel på familie nu. De kan godt lide at forkæle min søn og gøre ham glad, det burde hun da kun være glad for. Jeg synes det er fantastisk de har taget os så meget til dem og giver os den omsorg og kærlighed. Min søn nyder det da han slet ikke har den del af familien pga hans biologiske far har fravalgt ham som baby, så at han pludselig har den halvdel og en reserve far som har taget sig under sine vinger, varmer mit hjerte ISÆR fordi min søn ELSKER dem. De har det SÅ godt sammen og han stråler bare
Det var lige en tilføjelse da jeg havde glemt at skrive disse øjeblikke som også er sket under min graviditet.. så dvs indenfor nogle måneder.
hold nu op, det har været så sindssygt hårdt at være i, specielt når jeg har været gravid igennem det hele også
Min kæreste har været så god til at være neutral og bare støttet og været der for mig. Men sidste gang min mor skrev den lange sviner og så mig ligge og græde mig selv i søvn GRAVID, så blev han rigtig sur. Han ville skrive en pænere besked til hende med at hun simpelthen blev nød til at stoppe NU! Men det kunne han desværre ikke pga alle de blokeringer.. Men hold nu op en omgang altså..
igen, tusind tak for alle jeres råd. I er virkelig søde at i gad at bruge tid på at læse min lille roman og give råd til mig. I hjælper mere end i aner!