Smittet igen! Inden for 12 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

Anonym trådstarter

321 skriver:

Nu spørger jeg nok dumt. 
men hvordan ved I om det er den ene eller anden variant I er blevet smittet med ? 

Det ved jeg heller ikke 100%.. Men da jeg var smittet første gang var der næsten ingen tilfæde af omikron, og der fik man vidst besked hvis det var den da den stadig var ny.. Der var vidst kun omkring lidt over 1000 tilfælde lige der. Så jeg går ud fra det var Delta jeg havde.. Den løb dog løbs ret hurtig efter, altså omikron..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Hvis du ser på smittetallene har det i et stykke tid været sådan at 10-15% har været smittet før, så ja desværre.

det er lidt ligesom influenza, hvor der hele tiden kommer nye varianter, og ens gamle modstandsdygtighed derfor nedsættes. 

håber du kommer mildt igennem og god bedring.

Tak Snakkede med smitteopsporingen, og de sagde at der var ret mange der var smittet igen, selvom det var mindre en 12 uger siden de sidst havde det.. 

Anmeld Citér

18. februar 2022

Sscm

Anonym skriver:

Hej 

er der andre der har oplevet at blive smittet med corona relativt kort efter hinanden. ?
For 9 uger siden var jeg smittet med Delta. Troede jeg var immun, men er nærkontakt og begyndte at få milde symptomer og er nu testet positiv igen. Jeg har testet negativ efter jeg blev rask fra første omgang. Så tænker den er god nok nu, især fordi jeg har lidt symptomer..

Andre der har oplevet det ?

Jep her blev jeg smittet igen ca 10 uger efter første smitte, søn fik igen efter ca. 11 uger og min datter igen efter ca 6 uger 

Anmeld Citér

18. februar 2022

Naha

Anonym skriver:

Hej 

er der andre der har oplevet at blive smittet med corona relativt kort efter hinanden. ?
For 9 uger siden var jeg smittet med Delta. Troede jeg var immun, men er nærkontakt og begyndte at få milde symptomer og er nu testet positiv igen. Jeg har testet negativ efter jeg blev rask fra første omgang. Så tænker den er god nok nu, især fordi jeg har lidt symptomer..

Andre der har oplevet det ?

Det er muligt, da det er 2 forskellige mutationer. Har dog hørt at har du været smittet med den ene skulle du få et milder forløb af den anden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.