At få trukket visdomstænder ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

Anonym

Jeg fik to af mine opereret ud af en kæbekirurg, da de lå helt håbløst og tandlægen ikke selv turde røre dem. Jeg var sygemeldt i et par dage efter, men gul, blå og hævet i to uger efter. Fantastisk når man har et job med masser af kundekontakt, der var flere der troede at jeg havde fået tæv men jeg tænker ikke at der skulle være et problem i at tage i Lalandia så længe efter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2022

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
M123 skriver:

Hejsa.

Jeg kan klart anbefale at du trækker dem begge ud på gang så er ømheden og blødningen overstået på 3-4 dage… Hvis du er god til at holde rent med klorhexidin og kompress så er det overstået ret hurtigt. 

Visdomstænder i overmunden er dog ikke så svære at fjerne som i undermunden, da de er lige til og ikke skal opereres ud, men blot trækkes ud.

Jeg har selv fået fjernet/opereret 2 på en gang en i overmunden og en i undermunden - jeg fik dog infektion i kæben i den i undermunden da den var kompliceret hvilket de altid er….

Jeg er selv erfaren kirurgisk klinikassistent og har arbejdet med dette i 7 år, min anbefaling er tag dem i overmunden i et huk… Dog ikke undermunden!

Ps. Det er dog lidt svært i 2 dage at spise, men vi anbefaler altid nem og blød kost såsom ris og pasta. Hvis du vælger at fjerne i 2 omgange så er det bløde ris og pasta gennem 2 omgange

Ok, tak for det! Håber også, at de tager dem begge på 1 gang, så er det overstået og jeg kan komme videre med mine tandbehandlinger som mangler  

Anmeld Citér

20. februar 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ingen problem med 17 dage(!!) til heling

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.