Hjælp til ferie budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Vi skal til Kreta til maj.. Uden all inclusive, for min søn er 13 år og vi gider ikke være afhængige af at komme hjem til faste spisetider. 
Vi har givet 2200 kr pr mand for en uge med fly, transport og hotel. 
Det behøver ikke være dyrt og luksus for at være en god ferie. Vi skal ud og se en masse og have oplevelser der giver minder ind på kontoen, frem for dyrt hotel og det samme mad hele ugen.

Nu er all inclusive jo ikke lig med man skal spise på hotellet  

vores hotel på Kreta spiste vi nogengange morgenmad i restauranten andre gange handlede vi selv og lavede i lejligheden. Aftensmad var der noget nyt hver aften hele ugen, og hvis vi ikke gad spise der eller var ude sent, spiste vi jo bare på en restaurant i byen  

det jeg var glad for ved all inklusive, var at min søn kunne få is/toast/pomfritter og drikkevarer som han havde lyst i baren ved poolen, særligt drikkevarer og is blev udnyttet da der jo altså skal noget væske ned i varmen. I forhold til prisen vi betalte (differencen til uden) var det hurtigt tjent hjem.  

er selvfølgelig en smagssag. Men er bestemt ikke fordi man er bundet til at SKULLE spise der, og mange hoteller sørger for god og forskellig artet mad gennem ugen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

Soulaima

Vi kan anbefale Sunwing Alcudia Beach (Spies) vi havde en lækker lejlighed i stuen og med næsten direkte adgang til pool og stranden fra vores terrassedør (10 m til pool og 50 m til stranden) 

Vi havde ik all inclusive da vi var afsted og der var vores søn 5,5 år. Vi tager altid ud på ture og oplever ting så vi er ofte ik på hotellet. 

Dog har vi snakket om at vælge all inclusive næste gang vi skal afsted bare for at prøve det

Anmeld Citér

18. februar 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Med all inklusive vil jeg tro i kan komme afsted for omkring 10.000kr udenfor højsæson.

Hvis det skal være all inklusive (hvilket er super med børn), ville jeg gå efter minimum 4 stjerner, gerne 5. Find et sted hvor der er flere forskellige restauranter, man kan besøge i løbet af ferien. Den samme buffetrestaurant i en uge bliver bare trivielt, og det er ikke super inspirerende at den kødsovs, der ikke blev spist den ene dag, er klasket ovenpå en pizza næste dag. Undersøg på tripadvisor hvad andre skriver om hotellet og især maden inden du bestiller.

Personligt kan jeg godt lide kanarieørerne (især Lanzarote og Tenerife). På Lanzarote vil jeg anbefale at leje en bil en dag og køre rundt på øen. Der er super fine veje og ikke vildt meget trafik. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.