Hjælp til ferie budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.125 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2022

Anonym trådstarter

Er der mon nogle der kan hjælpe mig,jeg har et stort ønske om at tage på ferie med min datter for første gang.

Vi vil gerne på badeferie. Ned i varmen på hotel med pool�� 

Er der nogle der har været afsted,der vil dele erfaringer med mig?

Er i tvivl om hvor stor opsparing det kræver☺️
Vi kan tage afsted når vi vil og har heller ikke noget bestemt ønske om hvor vi vil hen.

Hvis vi finder en afbudsrejse hvor meget skal jeg ca gå ud fra at vi skal have med til forbrug? Er All inklusive en god ide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2022

Anonym

All inclusive er en smagssag, og kvaliteten kan svinge ret meget! Så jeg ville helt klart læse en masse anmeldelser af de steder du overvejer at tage hen. Personligt kan jeg rigtig godt lide All inclusive når jeg rejser med små børn, for jeg synes som udgangspunkt ikke det er særligt hyggeligt at have små børn med på restaurant så det er dejligt bare at kunne gå hen og spise lige når det passer, fx inden der kommer mange gæster, elle tage lidt mad med på værelset - det har vi gjort flere steder og det er simpelthen skønt. Og helt vildt dejligt at være en hel dag ved poolen og bare kunne gå hen og få lidt at drikke og spise når man synes det var tid, uden at have penge med. Så med små børn vil jeg mene at All inclusive er rigtig godt, hvis kvaliteten altså er god og så behøver man heller ikke tænke så meget i lommepenge, medmindre man gerne vil på nogle ture eller vil shoppe.

Anmeld Citér

17. februar 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Hvor mange skal i afsted?

Alder på børn?

Anmeld Citér

17. februar 2022

Kastanje

Kvaliteten på maden kan variere rigtig meget. Vi har typisk givet 18.000 for en charterferie med all inklusive på en uge med pool. 2 voksne og to børn. Oveni kommer lommepenge

Anmeld Citér

17. februar 2022

Mrs.

Jeg købte en rejse med spies til min søn og jeg. 
vi tog til Kreta på et familiehotel med all-inklusive, transport til og fra hotellet, mad på flyet, lejlighed med have ud til poolen, blev det 9000 kr. derudover havde jeg 4000 kr med i euro. (Vi fejrede hans fødselsdag på Kreta og tog derfor lidt ekstra med så vi bare kunne hygge og bruge penge på en masse oplevelser, souvenirs og en shoppe Tur) 

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Hvor mange skal i afsted?

Alder på børn?

Bare mig og min datter på 6 år��

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

All inclusive er en smagssag, og kvaliteten kan svinge ret meget! Så jeg ville helt klart læse en masse anmeldelser af de steder du overvejer at tage hen. Personligt kan jeg rigtig godt lide All inclusive når jeg rejser med små børn, for jeg synes som udgangspunkt ikke det er særligt hyggeligt at have små børn med på restaurant så det er dejligt bare at kunne gå hen og spise lige når det passer, fx inden der kommer mange gæster, elle tage lidt mad med på værelset - det har vi gjort flere steder og det er simpelthen skønt. Og helt vildt dejligt at være en hel dag ved poolen og bare kunne gå hen og få lidt at drikke og spise når man synes det var tid, uden at have penge med. Så med små børn vil jeg mene at All inclusive er rigtig godt, hvis kvaliteten altså er god og så behøver man heller ikke tænke så meget i lommepenge, medmindre man gerne vil på nogle ture eller vil shoppe.

Det er også det jeg har tænkt,på den måde slipper man for at skulle tænke praktisk hele tiden..

Hvor har du haft god erfaring med All inklusive?

Jeg har kigget på et stort resort i Egypten som netop har rigtig mange gode anmeldelser fra børne familier

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Jeg købte en rejse med spies til min søn og jeg. 
vi tog til Kreta på et familiehotel med all-inklusive, transport til og fra hotellet, mad på flyet, lejlighed med have ud til poolen, blev det 9000 kr. derudover havde jeg 4000 kr med i euro. (Vi fejrede hans fødselsdag på Kreta og tog derfor lidt ekstra med så vi bare kunne hygge og bruge penge på en masse oplevelser, souvenirs og en shoppe Tur) 

Tak for dit svar,det giver en god ide om hvad der kan lade sig gøre��

Må i gang med at tjekke priser��

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Det er også det jeg har tænkt,på den måde slipper man for at skulle tænke praktisk hele tiden..

Hvor har du haft god erfaring med All inklusive?

Jeg har kigget på et stort resort i Egypten som netop har rigtig mange gode anmeldelser fra børne familier

Jeg har været i Egypten, det er mange år siden og inden jeg fik børn, men det var rigtig godt. Et stort resort som også havde andre lokaliteter, meg godt ry, kan simpelthen ikke huske hvad det hed .

Ellers har vi været på Kap Verde med ét barn, og Fuerteventura med to børn. Begge dele var super fint og børnevenligt. Kender også mange der har været på La Santa (Lanzarote?) Og meget tilfredse med de mange aktiviteter og go' mad

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym

Vi skal til Kreta til maj.. Uden all inclusive, for min søn er 13 år og vi gider ikke være afhængige af at komme hjem til faste spisetider. 
Vi har givet 2200 kr pr mand for en uge med fly, transport og hotel. 
Det behøver ikke være dyrt og luksus for at være en god ferie. Vi skal ud og se en masse og have oplevelser der giver minder ind på kontoen, frem for dyrt hotel og det samme mad hele ugen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.