Fertilitetsudredning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2022

LilleØnskeSpir

Jeg har bestilt tid til lægen på fredagen. Er spændt på hvad der skal ske håber vi kan komme igang med bare et eller andet hurtigt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
LilleØnskeSpir skriver:

Jeg har bestilt tid til lægen på fredagen. Er spændt på hvad der skal ske håber vi kan komme igang med bare et eller andet hurtigt

Krydser fingre for, at I får en henvisning og hurtigt kommer i gang

Anmeld Citér

16. februar 2022

Mrs.

LilleØnskeSpir skriver:

Hvor i landet bor i henne? 

Anmeld Citér

19. februar 2022

AkuCatrine

LilleØnskeSpir skriver:

Tak for svar! Er det alle akupunktør der kan det eller akupunktør med speciale i det? Det er så jeg ved hvad jeg skal søge efter

Nej det er det absolut ikke. Du skal kigge på de enkeltes hjemmeside eller ringe op og spørge. 

kh Catrine

Anmeld Citér

22. februar 2022

LilleØnskeSpir

Mrs. skriver:

Hvor i landet bor i henne? 

Vi bor lidt udenfor Aalborg

Anmeld Citér

22. februar 2022

Mrs.

LilleØnskeSpir skriver:

Vi bor lidt udenfor Aalborg

Nårh okay. der er jeg desværre ikke så kendt .

Anmeld Citér

2. marts 2022

AkuCatrine

Det er da altid godt at få talt med lægen. 

Det er jo de færreste der får en forklaring på de spontane aborter man oplever, men vi vil gerne vide hvorfor for at kunne undgå i fremtiden. Det er så frustrerende. 

Som akupunktør behandler jeg mange med fertilitetsproblemer og hører mange kvinders historier og oplevelser.

Jeg siger altid til mine patienter at I skal vide at det er ikke alt lægen kan se, måle, scanne sig til. 

Hvis vi tager eksemplet om livmoderens slimhinde er i orden. Man kan scanne og se om den er tyk nok, om den er tre laget, men ikke om der er godt flow i den (har betydning for om næring kommer igennem) eller om den er smidig (har betydning for om et æg kan slå sig ned og bygge rede der) 

Derfor vil det altid være en god ide at se sin kost efter, bevæge sig, lave eller få lidt fertilitetsmassage og få akupunktur også efter man er blevet gravid, mindske stress osv. 

Anmeld Citér

3. marts 2022

LilleØnskeSpir

AkuCatrine skriver:

Det er da altid godt at få talt med lægen. 

Det er jo de færreste der får en forklaring på de spontane aborter man oplever, men vi vil gerne vide hvorfor for at kunne undgå i fremtiden. Det er så frustrerende. 

Som akupunktør behandler jeg mange med fertilitetsproblemer og hører mange kvinders historier og oplevelser.

Jeg siger altid til mine patienter at I skal vide at det er ikke alt lægen kan se, måle, scanne sig til. 

Hvis vi tager eksemplet om livmoderens slimhinde er i orden. Man kan scanne og se om den er tyk nok, om den er tre laget, men ikke om der er godt flow i den (har betydning for om næring kommer igennem) eller om den er smidig (har betydning for om et æg kan slå sig ned og bygge rede der) 

Derfor vil det altid være en god ide at se sin kost efter, bevæge sig, lave eller få lidt fertilitetsmassage og få akupunktur også efter man er blevet gravid, mindske stress osv. 

Ja se, det er da rigtig god info!

Jeg vil søge efter en I Aalborg eller nær området. Mon du kan anbefale en?

Anmeld Citér

3. marts 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
LilleØnskeSpir skriver:

Hej,

Jeg bor i Aalborg og har været hele møllen igennem med fertilitetklinikker osv. 

Jeg ville være lidt varsom med akupunktur. På vores fertilitetsklinik anbefalede de kun akupunktur ifm. æo. Det fik jeg et par gange, og det var ganske fint. 

Men i et af forsøgene lyttede jeg ikke til klinikken men til akupunktøren og fik flere gange akupunktur undervejs. Det blev mit absolut dårligste forsøg. Et tilfælde, måske, men jeg fik ikke akupunktur sidenhen. 

Held og Lykke med jeres pb. 

Anmeld Citér

9. marts 2022

AkuCatrine

LilleØnskeSpir skriver:

Jeg kender ikke rigtig nogen i den by, men prøv at søge på danske akupunktører, der er en liste. Vælg et par stykker som du ringer til og spørger om de ved noget om at behandle fertilitet mv. 

alternativt har jeg et online kursus, tag et kig på det her 

https://www.klinik-lyspunkt.dk/bliv-gravid-paa-naturlig-vis/

Pøj pøj, kh Catrine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.