LilleØnskeSpir skriver:
Kære smukke kvinder
Min kæreste og jeg har nu prøvet I 13 mdr efter en SA i uge 10. Har haft 2-3 bio efterfølgende og jeg har ærligt mistet håbet. Tror ikke længere på at jeg kan blive gravid igen eller at de kan blive hængende 
Hvornår kontaktede i lægen og hvad kan jeg forvente når vi skal ind til lægen?

Er ked af dine tab
Ville også kontakte lægen nu.
Jeg har mistet 3 gange indenfor ca. 8 mdr. I juni 2021 sendte min læge en henvisning, i august startede vi udredning for gentagne graviditetstab som vi afsluttede i november.
De fandt ingen årsag til tabene, alle prøver så rigtig fine ud. Dog fandt min egen læge ud af via blodprøver, at jeg havde for lavt stofskifte som jeg kom i behandling for med det samme.
Hun sagde, at det for nogle betød at man kunne have svært ved at blive gravid, for andre kunne det betyde at man tabte graviditeten.
For 2 dage siden testede jeg positiv (3+2), og startede på Lutinus (progesteron) i går. Dette for at se om det kan hjælpe med at holde på fosteret/graviditeten (vi er stadig tilknyttet sygehuset vi blev udredt hos).
Vi håber selvfølgelig, at behandlingen for det lave stofskifte, og Lutinus gør at dette er lykkens gang! 
Krydser fingre for at du/I har en god læge, som straks laver en henvisning til jer! 

Anmeld
Citér