Anonym skriver:
Hvorfor spørger du ikke din eks om du må hilse på hans kæreste næste gang du skal hente din søn?
Det er også noget af det jeg bøvler med, jeg har desværre været, og er fortsat i behandling da jeg bla. er retraumatiseret af forholdet og kontakten og alt det min søn fortæller, så det er en meget hård og svær proces for mig, at skulle række hånden ud, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg simpelthen har brugt så mange af på at arbejde mig væk fra min eks, så vi kun havde den mest absolutte kontakt, så vores søn fortsat er i trivsel.
Så det "pludselig" at skulle "opsøge" kontakt, selvom det er til hende, vender sig i kroppen på mig, på en måde som er rigtig strid.
Til alle e andre svar der er givet, tusind tusind tak for dem, hver og en. Og vil understrege at jeg kan love jer for jeg sluger kameler, holder kæft, og faktisk er hamrende loyal overfor min eks mht vores søn når han fortæller mm. Og er lykkedes, ellers ville vores søn aldrig fortælle om alle de ting han gør, så jeg ved han er 200% tryg i de her relationer, og så lykkelig for at han faktisk er i stand til at tage denne nye kæreste til sig som han har gjort, på trods af skilsmisse, og to forældre der ikke ses. Det viser mig lidt at vi, jeg, trods alt er lykkes på mange af de punkter, hvor sønnike meget nemt kunne være kommet i klemme mm.
Så det er udelukkende min frustration, og rækken hånd ud til jer, med gode råd, egne erfaringer mm. Og det er skønt. Har ikke mange at snakke om det med, uden at være følelsmæssigt involveret. Så sønnike bliver hverken trukket ind i noget, eller hørt os tale grimt om hinanden.
Nogle gange bliver kamelerne bare voldsomme for mig, og så skal de ud et sted