Hej
Er ny her, og har brug for lidt input.
Sønnike er 7 år, faren og jeg har været fra hinanden i knap 5 år. Dårlig kommunikation, men har klaret os igennem nogle primære ting gennem familieretshuset. For ca 1,5 år siden fandt jeg så ud af at han havde fået ny kæreste. Men fik aldrig besked fra ham selv. Det var vores søn og gennem SOME.
Vi har en 10-4 ordning, 10 hos ut.
Der er aldrig rakt ud om at jeg skulle møde hende, vide hvor seriøst det var, men hun blev meget hurtig populær hos knægten, med skærm og gaver mm. (hun er slut tyve, min eks 40).
De flyttede sammen, gav eget værelse til barnet, udelukkende hendes valg og beslutninger, inkl hans værelse og legetøj, hendes regler, mm. Meget sød pige som virkelig har taget den helt store rolle i knægtens liv. Jeg er fortsat ikke blevet præsenteret for hende... Hun smører madpakker, vasker tøj pakker skiftetasken, kører til legeaftaler, mm. Og nu sørme også arrangerer hun fødselsdag(2uger før den reelle dag) for sønnike, og har valgt at invitere hendes egne forældre, inkl min eks's forældre og søster... Min søn siger han er ligeglad og det må hun godt, for han får jo en masse gaver. Kan mærke jeg synes det er voldsomt. Hun overkompenserer, oplever jeg.
Hans far, min eks., har aldrig arrangeret og holdt fødselsdage, men deltaget i den jeg afholdte.
Nu vil vores søn ikke længere at vi blander os sammen, men altså holder fars og min familie adskilt.
Er jeg helt gal på den, eller skal jeg snart til at reagerer, og evt hvordan?
Min søn er vild med hende, og helt forståeligt, nu der jo endelig en "voksen" der tager over hvor faren ikke gør. Men hun opdrager på ham, retter ham, og ja er pludselig blevet primær på den side... På trods af jeg aldrig har mødt hende, og fortsat selvfølgelig har kontakten med faren, og ikke hende.
Langt, men ja, blev lige for meget i mit hovedet...