Mrs. skriver:
Hvad tænker i om denne artikel?
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-02-03-danske-familier-splittes-af-vacciner-jeg-har-virkelig-svaert-ved-at-tilgive-det
Har i selv oplevet det skaber splittelse?
jeg undrer mig meget over den splittelse der er skabt pga det og forstår det simpelthen ikke..?
har ikke selv oplevet det i familien, vi respekterer alle hinandens valg og så har det egentligt bare været det..
synes det er ret uhyggeligt at folk lader den slags splitte ens familie..
Under ingen omstændigheder
I min familie var min søster gravid til julen 2020, derfor blev vi alle testet og tog hensyn til hinanden når vi skulle mødes. Så i 2021 havde hun et nyfødt barn som vi alle gerne ville passe på, og derved blev vi trods vi alle er vaccineret testet inden vi holdte f.eks fødselsdage.
Da hendes nyfødte var omkring 2 måneder fandt vi ud af jeg er gravid, derved har der pluslig ikke kun været et lille barn men også en gravid. At tage hensyn til. Vi holdte jul hos os sidste år, jeg satte ikke krav om man skulle være vaccineret eller tester, vi opfordre folk til det, og havde vi ikke gjorde det, så var alle blevet testet alligevel, for vi ønsker kun at passe på hinanden
I min familie mistede vi i 2020, 2 dage før juleaften min morfar til Corona. Så vi har nok bare alle været indstillet på at passe på hinanden og derved både blive vaccineret og testet
Min bedre halvdel har lidt familie som har valgt vaccinen fra, de er stadig lige så velkommen hos os, som alle andre, uanset om de er testet eller ej 
Jeg har alle dage ikke været bange for at blive syg med Corona, og skæbnen vil at jeg er syg med Corona nu, indtil videre har det været et roligt forløb, og jeg er ikke bange for der sker min baby i maven noget