Corona hovedepine og ondt i halsen, hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2022

Naha

Minime2018 skriver:

Kører på dag 7 med hovedpine, ondt i hals/svælg/øjne. Havde et ok forløb uden den helt store feber, men totalt kørt over. Havde meget snot og hoste i de 4 dage jeg var rigtig sløj. Og er altså vaccineret med alle tre stik. Omg!

Tænker træthed og hovedpine vil vare et stykke tid, har hørt andre hvor det har taget uger før de var “normale” igen, og jeg er nok så heldig at det vil jeg også få glæde af et stykke tid da mine batterier i forvejen var lidt slidte og jeg ikke tror det hjælper på at få et mildere forløb. 

Hvor længe havde edu ondt i halsen/svælg? 

Jeg køre på 4 døgn og er ved at opgive alt hos om at blive rask, mærker absolut ingen bedring

Ville heller have 40,5 i feber i 2 døgn end dette langtrukkende lort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hvor længe havde edu ondt i halsen/svælg? 

Jeg køre på 4 døgn og er ved at opgive alt hos om at blive rask, mærker absolut ingen bedring

Ville heller have 40,5 i feber i 2 døgn end dette langtrukkende lort 

Det har jeg stadig. Er i klar bedring og har også været på arbejde da symptomer er markant mindre.  Så ondt i hals/svælg/hoved nu på 7. Dag. Og først bedring efter 5 dage.  Og er stadig virkelig træt! Som i VIRKELIG meget. Men læge sagde det var meget normalt og det lød som om vi havde fanget Deltavarianten ud fra de symptomer vi har været igennem. Og den tager tid at komme helt over. Han nævnte vi skumme regne med at være trætte og uoplagte i et par uger efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.