Corona hovedepine og ondt i halsen, hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2022

Naha

Jeg er 32 uger henne og desværre ramt af Corona. Dog ser det ud til jeg nøjes med at have ondt i halsen og hovedet.

Jeg er vaccineret sidste gang for CA 1 måned siden.

Jer der har været i gemmen de samme symptomer, hvor længe havde i symptomer?.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Naha skriver:

Jeg er 32 uger henne og desværre ramt af Corona. Dog ser det ud til jeg nøjes med at have ondt i halsen og hovedet.

Nu er jeg ikke gravid, men nåede 2 stok af moderna. Jeg fik en Omgang mande influenza, men snot, tør hoste, nyeste meget, tung i hovedet, trææææt... Det varede en uge, så var jeg klar til job igen. Er stadig træt og har en smule tør hoste om morgenen. 

Anmeld Citér

10. februar 2022

Soulaima

Jeg er ikke gravid, men jeg blev testet positiv i weekenden..min iso var til og med i går. Jeg har haft hovedpine  været svimmel og mega snottet.

I dag er jeg vågnet kun med snotnæse 

Anmeld Citér

10. februar 2022

Kastanje

Naha skriver:

2-3 dage

Anmeld Citér

10. februar 2022

Soulaima

Soulaima skriver:

Jeg er ikke gravid, men jeg blev testet positiv i weekenden..min iso var til og med i går. Jeg har haft hovedpine  været svimmel og mega snottet.

I dag er jeg vågnet kun med snotnæse 

Jeg var vidst lidt for hurtig på aftrækkeren - hovedpinen er kommet igen

Anmeld Citér

10. februar 2022

Pb18

Jeg er halvvejs i graviditeten og fuldt vaccineret (3 stik). Her 14 dage efter positiv test er jeg stadig snottet og døjer med træthed men det bliver langsomt bedre... 

Anmeld Citér

10. februar 2022

AnoMor

Naha skriver:

Nu er jeg hverken gravid eller vaccineret. Men jeg havde hovedpine i 2-3 dage samt feber da jeg havde corona 

Anmeld Citér

10. februar 2022

Naha

Tak for jeres svar, tænker jeg skal forvente mindst 1,5 døgn mere med onde i halsen og hovedet

Anmeld Citér

10. februar 2022

Baby.mamma

Samme symptomer havde jeg. Er ikke vaccineret og det varede vel en 4 dage

Anmeld Citér

13. februar 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Kører på dag 7 med hovedpine, ondt i hals/svælg/øjne. Havde et ok forløb uden den helt store feber, men totalt kørt over. Havde meget snot og hoste i de 4 dage jeg var rigtig sløj. Og er altså vaccineret med alle tre stik. Omg!

Tænker træthed og hovedpine vil vare et stykke tid, har hørt andre hvor det har taget uger før de var “normale” igen, og jeg er nok så heldig at det vil jeg også få glæde af et stykke tid da mine batterier i forvejen var lidt slidte og jeg ikke tror det hjælper på at få et mildere forløb. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.