Bør man sige til en anden hendes mand er utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er det der trigger mig. Utroskab er luset i sig selv. Men at involverer andre i det og give falske forhåbninger osv det er direkte klamt. 
så uden tvivl jeg ville sige det. 
men som en anden skriver. Så vær forberedt på at hun kan vende vrede og frustration mod dig i afmagt. 

jeg har selv stået i samme situation hvor jeg intet vidste. Og jeg fortalte hende det. Jeg fik tilsvininger dagligt gennem flere måneder. Det rørte mig dog ikke da jeg godt var klar over jeg havde mit på det rene 

Det må ikke være sjovt og tro den mand man er sammen med og stoler på er sådan pyha

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg ved han bliver så modbydelig hvis jeg gør det, og det nok det der holder mig tilbage har ikke lyst til han kommer og går amok når jeg har mine børn hjemme 

Tror ikk du skal frygte noget fra ham. Det er klart at han prøver at afskrække dig fra at afsløre ham. Han ville jo aldrig komme og sige “jamen selvfølgelig det må du da gerne gøre”. Så havde han jo ikk løjet til at starte med 

Anmeld Citér

2. februar 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes man skal blande sig uden om andre menneskers forhold. Ja, han er en idiot, men det er i sidste ende ikke dit problem. Hvis hun nu hører til dem der faktisk helst ikke vil vide det, så er der ingen vej tilbage.

Hvis hun var en nær veninde hvor du vidste noget om hende eller hvis I var i samme omgangskreds og hun spurgte dig, så var situationen en anden.

Anmeld Citér

2. februar 2022

God-mor

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg havde en flirt, det viser sig manden er i et forhold uden min viden  jeg opdager det jo så og konfrontere det med ham han bliver modbydelig over for mig og truer mig nærmest jeg ikke skal sige noget til hende. Jeg opdager så nu de ovenikøbet er forlovet og bor sammen!!!   Skal jeg bare blande mig helt uden om eller bør man skrive til hende fordi jeg synes ikke hun fortjener sådan en røv, og jeg har der ærligt dårligt over det.  Og kan jo se på hendes Facebook hub lever på en lyserød sky 
skal siges alt er stoppet med ham vil ikke have noget med ham at gøre.  
Vi har haft sex, sovet sammen osv! 

hvad bør man gøre her ??

Han lyder som en stor idiot. Det må være hårdt at opdage, at man er blevet løjet for i en længere periode. Jeg vil dog som en anden i denne tråd også skriver, vælge at lade den ligge og ikke sige noget til kæresten, så skal du heller ikke bekymre sig omkring, om han pludselig møder op hos dig eller sviner dig til. Brug ikke mere krudt på ham. Hvis det havde været en veninde, havde det været noget andet, men når du ikke kender hans kæreste så ville jeg bare skynde mig at komme videre. 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Han lyder som en stor idiot. Det må være hårdt at opdage, at man er blevet løjet for i en længere periode. Jeg vil dog som en anden i denne tråd også skriver, vælge at lade den ligge og ikke sige noget til kæresten, så skal du heller ikke bekymre sig omkring, om han pludselig møder op hos dig eller sviner dig til. Brug ikke mere krudt på ham. Hvis det havde været en veninde, havde det været noget andet, men når du ikke kender hans kæreste så ville jeg bare skynde mig at komme videre. 

Ja i har sgu nok ret i at det bedre lade det ligge og komme videre men man er også selv såret vi har trods alt haft noget sammen i mange måneder eller det troede jeg ihverfald   og han er stadig dum nok til at skrive til mig men nu er han blokeret, selvom jeg egentlig gerne ville have haft svar på hvorfor og hvad han egentlig overhoved ville med mig

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Ja i har sgu nok ret i at det bedre lade det ligge og komme videre men man er også selv såret vi har trods alt haft noget sammen i mange måneder eller det troede jeg ihverfald   og han er stadig dum nok til at skrive til mig men nu er han blokeret, selvom jeg egentlig gerne ville have haft svar på hvorfor og hvad han egentlig overhoved ville med mig

Øv, det har du virkeligt ikke fortjent. Håber du finder en MEGET BEDRE MAND at få børn sammen med

Anmeld Citér

2. februar 2022

God-mor

Anonym skriver:

Det er så tarveligt, det som han har haft gang i, og han lyder dybt usympatisk. Det er godt du ikke endte op med ham, du fortjener 1000 gange bedre. Der findes en sød mand til dig derude også. God beslutning at blokere ham alle vegne, så er du fri for beskeder, og kan bruge din energi på noget meget bedre. 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Jeg synes du skal lade det ligge. Specielt fordi set virker som om at du primært er såret og ønsker en form for hævn over ham…  Hun finder selv ud af at han er en idiot. 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Du skal spørge dig selv om 2 ting:

- Hvorfor vil du fortælle hans kæreste det?

- Og hvad vil du opnå med det?

Kender du hende fx og vil passe på hende, så skal du fortælle hende det. 

Er det for din egen skyld, fordi du er vred og såret (selvfølgelig) og bare vil have hævn, så han får problemer på hjemmefronten, så skal du lade den ligge. Han er ikke det værd at spekulere mere på, og risikere cikane fra, måske endda foran dine børn. Der findes en anden sød mand til dig derude et sted. 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Hvis det havde været min kæreste/forlovede, så ville jeg sætte stor pris på at få det at vide. Du er højst sandsynlig ikke hverken den første eller sidste han har en affære med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.