Bør man sige til en anden hendes mand er utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.546 visninger
27 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2022

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg havde en flirt, det viser sig manden er i et forhold uden min viden  jeg opdager det jo så og konfrontere det med ham han bliver modbydelig over for mig og truer mig nærmest jeg ikke skal sige noget til hende. Jeg opdager så nu de ovenikøbet er forlovet og bor sammen!!!   Skal jeg bare blande mig helt uden om eller bør man skrive til hende fordi jeg synes ikke hun fortjener sådan en røv, og jeg har der ærligt dårligt over det.  Og kan jo se på hendes Facebook hub lever på en lyserød sky 
skal siges alt er stoppet med ham vil ikke have noget med ham at gøre.  
Vi har haft sex, sovet sammen osv! 

hvad bør man gøre her ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg er også forlovet med min kæreste, og har to børn sammen med ham.. Jeg ville bestemt gerne vide det, hvis det var mig, det skete for! 

Dog undrer det mig, at han kan sove ude, når de bor sammen.. Er sjældent, at man lige sover andre steder end hos sig selv.. Så kan jo være, at hun i forvejen har en mistanke? 

Anmeld Citér

2. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg havde en flirt, det viser sig manden er i et forhold uden min viden  jeg opdager det jo så og konfrontere det med ham han bliver modbydelig over for mig og truer mig nærmest jeg ikke skal sige noget til hende. Jeg opdager så nu de ovenikøbet er forlovet og bor sammen!!!   Skal jeg bare blande mig helt uden om eller bør man skrive til hende fordi jeg synes ikke hun fortjener sådan en røv, og jeg har der ærligt dårligt over det.  Og kan jo se på hendes Facebook hub lever på en lyserød sky 
skal siges alt er stoppet med ham vil ikke have noget med ham at gøre.  
Vi har haft sex, sovet sammen osv! 

hvad bør man gøre her ??

Jeg ville sige det til hende. Men udelukkende fordi han havde læget overfor mig også så. Hvis han havde været ærlig fra start og sagt han var i forhold osv. så havde jeg selv kunne tage valget om det var noget jeg ville involverer mig selv i. Det er ikke et valg eller situation en anden skal tage for mig.  

Anmeld Citér

2. februar 2022

Mrs.

Jeg ville bestemt vide det hvis det var mig der var i hendes sko. 
Men du skal være opmærksom på at du kan risikere hun vender sin vrede mod dig i afmagt, og du vil nok have en meget vred mand i røret. 
Der er mange sider af sådan en situation, men det mest ærlige at gøre er jo selvfølgelig at sige sandheden.

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg er også forlovet med min kæreste, og har to børn sammen med ham.. Jeg ville bestemt gerne vide det, hvis det var mig, det skete for! 

Dog undrer det mig, at han kan sove ude, når de bor sammen.. Er sjældent, at man lige sover andre steder end hos sig selv.. Så kan jo være, at hun i forvejen har en mistanke? 

Han bilder hende jo bare et eller andet ind de har ikke været sammen så længe knap et år kan jeg se og det var i sommers vi sov sammen, om de har boet sammen der ved jeg ikke. Vi har haft noget siden sommers  

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg ville sige det til hende. Men udelukkende fordi han havde læget overfor mig også så. Hvis han havde været ærlig fra start og sagt han var i forhold osv. så havde jeg selv kunne tage valget om det var noget jeg ville involverer mig selv i. Det er ikke et valg eller situation en anden skal tage for mig.  

Ja han har overhoved ikke været ærlig har kun  løjet, sagt han vil have fremtid med mig osv

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Jeg ville bestemt vide det hvis det var mig der var i hendes sko. 
Men du skal være opmærksom på at du kan risikere hun vender sin vrede mod dig i afmagt, og du vil nok have en meget vred mand i røret. 
Der er mange sider af sådan en situation, men det mest ærlige at gøre er jo selvfølgelig at sige sandheden.

Jeg ved han bliver så modbydelig hvis jeg gør det, og det nok det der holder mig tilbage har ikke lyst til han kommer og går amok når jeg har mine børn hjemme 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Mrs.

Jeg ved han bliver så modbydelig hvis jeg gør det, og det nok det der holder mig tilbage har ikke lyst til han kommer og går amok når jeg har mine børn hjemme 

Du kan jo altid melde ham til politiet.  
så snart han så meget som ringer/skriver og er truende kan det anmeldes. Så er politiet også opmærksomme på det, og kommer hurtigt hvis han skulle dukke op og ville lave ballade. 
-men forstår dig udemærket.. 
er uretfærdigt det skal ramme dig og dine børn, fordi han er en utro idiot

Anmeld Citér

2. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Ja han har overhoved ikke været ærlig har kun  løjet, sagt han vil have fremtid med mig osv

Det er det der trigger mig. Utroskab er luset i sig selv. Men at involverer andre i det og give falske forhåbninger osv det er direkte klamt. 
så uden tvivl jeg ville sige det. 
men som en anden skriver. Så vær forberedt på at hun kan vende vrede og frustration mod dig i afmagt. 

jeg har selv stået i samme situation hvor jeg intet vidste. Og jeg fortalte hende det. Jeg fik tilsvininger dagligt gennem flere måneder. Det rørte mig dog ikke da jeg godt var klar over jeg havde mit på det rene 

Anmeld Citér

2. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Du kan jo altid melde ham til politiet.  
så snart han så meget som ringer/skriver og er truende kan det anmeldes. Så er politiet også opmærksomme på det, og kommer hurtigt hvis han skulle dukke op og ville lave ballade. 
-men forstår dig udemærket.. 
er uretfærdigt det skal ramme dig og dine børn, fordi han er en utro idiot

Ja det er lidt svært kan selvfølglig gøre det når de skal til deres far så har jeg trods alt ikke børnene hjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.