Anonym skriver:
Du kan jo ikk vide om det var med vilje da du hverken talte med ham efter eller så det. Du mærkede et stød på kroppen og det kan meget vel være fordi man banker ind i hinanden. folk slår ikke bare tilfældige mennesker på gaden for at gå videre bagefter som om intet er hændt.
ja han skulle da have sagt undskyld. Men det er der bare nogen der ikke er opdraget til. At han ikk vender sig da du råber kan være han ikk har hørt dig fordi han måske havde AirPods i ørene og høj musik.
Vil bare lige tilføje at jeg så hans hånd slå ind i mig med kræfter da jeg kiggede ned efter mine handsker var jeg næsten i øjenhøjde med hans hånd. Så det var et slag, det er jeg en milliard procent sikker på. Og nej det var ikke et stød, det var et hårdt slag som faktisk gjorde ondt lang tid efter. Med vilje. Jeg så hans hånd med en knyttet næve, så det er lidt mærkeligt at du bliver ved med at skrive at det bare var et stød som du havde været der…..

Men jeg skal selfølgelig ikke forklare mig overfor dig, når du ikke var der til at se det. Og det er da heller ikke helt normalt at gå ind i folk uden at vende sig om, om der så er koncert i ens ører.
Og som der er tidligere blevet kommenteret, så findes der alle slags mennesker med diagnoser, stofmisbrugere mm. som kan have dårlige dage.
Man må være naiv hvis man tror at der ikke sker sådan noget i verdenen….. Du kan scrolle op og læse om den pige som også fik en lussing ud af det blå. 
Anmeld
Citér