Bandemedlemmer. Dem kan I få!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Helle30

Jeg har lige fået morgenkaffen galt i halsen.

Borgmester for kultur- og fritidsforvaltningen, Pia Allerslev, har smidt et forslag, der må være et udslag af et desperat ønske om at blive genvalgt i næste måned: Politiet skal have mulighed for at sende kriminelle bandemedlemmer ud af København. Hun mener, der bør sendes et signal om, at "vi ikke ønsker bander i vores by".

Og hvem er det så, der hellere skal leve med risikoen for skudepisoder og andre opgør? Er det det pøblen i Sønderborg, Hanstholm, Kalundborg eller Præstø?

Jeg har stor forståelse for, at man ikke ønsker at risikere at blive skudt eller lemlæstet i sin egen by - men at foreslå at eksportere risikoen til andres egne byer... .

Hvad mener I?

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Barbamama

SYnes det er latterligt. Rockere har vel også en bil!!!! Altså de kan jo flytte sig selvom de bliver flyttet. De amputerer dem vel ikke. Men nej jeg har da heller ikke lyst til at de kommer ud i yderområderne. Det løser sgu da heller ikke problemet. Det flytter det bare

Anmeld

29. oktober 2009

Honningblomst

Hun er sjov.....men hvem pokker har valgt hende ind...

Anmeld

29. oktober 2009

Tulle28

He he... Jeg synes det er en supergod ide - men nu bor jeg også i København:-)

Anmeld

29. oktober 2009

oo

der er jo desværre netop en tendens til at man blot "flytter lidt rundt" på problemerne (som Michella80 også skriver) her i DK istedet for at løse dem ved deres begyndelse. det overrasker mig gang på gang at politikere tør at komme ud med så hul i hovedet forslag og stadig håber på opbakning - ja og får det i de fleste tilfælde

Anmeld

29. oktober 2009

Lone Jakobsen

jamen SÅ tåbeligt

Anmeld

29. oktober 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

der er jo desværre netop en tendens til at man blot "flytter lidt rundt" på problemerne (som Michella80 også skriver) her i DK istedet for at løse dem ved deres begyndelse. det overrasker mig gang på gang at politikere tør at komme ud med så hul i hovedet forslag og stadig håber på opbakning - ja og får det i de fleste tilfælde

Det er sgu ikke altid hjernerne der trykker derinde... HI hi...

Anmeld

29. oktober 2009

LISBETH:-)

Jeg var også ved at få morgenmadden galt i halsen.

Jeg tænkte: "Nej, det sage hun bare ikke" men jo det var vist alvorligt ment.

Synes jo bare det viser, hvor lidt forståelse/indblik der er for hvorfor en ting som bandekrig opstår.

Men jo send "lorten" videre så har Københavnerne ryggen fri. Hvad bliver det næste, skal alle narkomanerne sendes til fyn, og alle de utilpasset unge og deres familier til Jylland.

Lisbeth

Anmeld

29. oktober 2009

Bondepigen

Nej nej, lad dem beholde København og lad alle de gode københavnere flytte til yderområderne...

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror at det er et forkert ordvalg. Jeg ved det ikke, men jeg kan ikke tænke mig at NOGEN ønsker bander i sin by!

Jeg aner ikke, hva man skal gøre ved problemet, men jeg er bare rigtig træt af at jeg skal føle mig tryg, når jeg skal til min barndomsby...

Mit bedste bud, er at træne dem, så de lærer at ramme rigtig, også er vi vel af med dem, indenfor forholdsvis kort tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.