Implantationsblødning eller mens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar - min mens kom igår, og nu ved jeg at min menstruation efter p-pille stop også kan være 3 dages pletblødning og så "rigtig" menstruation, og ingen kramper. Sidste cyklus var jeg sengeliggende på anden dagen pga kramper, denne gang ingenting  

Men tak for jeres input

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2022

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Først og fremmest synes jeg at 26-33 dage er intet at variere! Min var mellem 27-46 dage i starten, så vil næsten kalde din ret stabil. 

Hvad angår blod/forvirringen i cykles, så oplevede jeg det begge gange jeg blev vaccineret. Der blev min cyklus lige 3-4 dage længere og ditto blødningen (som startede lidt diffust for at ende som et vandfald….) 

Nu har jeg så valgt, i samråd med min læge, ikke at få 3. stik. Min cyklus er nu helt fin igen (det er ca 5,5 mdr siden 2. stik). 

Ja man skal nok bare lige vænne sig til at den ikke falder så punktligt som på p-pillerne  

Ang vaccine, så fik jeg 3. stik i Onsdags, og har læst lidt på det, netop fordi jeg har hørt om det før, men så vidt jeg kunne læse mig frem til fandt de ingen sammenhæng mellem vaccinen og blødningsforstyrrelser.. havde nemlig selv tænkt tanken.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.