Hej herinde..
Jeg har efter p-pille i juni stop haft en lidt varierende cyklus (26-33 dage), men den er efterhånden landt rimeligt præcis på cirka 32 dage.. Nu er jeg på dag 35 og har haft en smule pletblødning i cirka halvandet døgn, hvor der er en smule blod når jeg tørrer mig - det har jeg oplevet før, men så er der aldrig gået mere end en halv dag før min menstruation er kommet, og efter p-pillerne er mine menstruationssmerter ellers også taget voldsomt til, men har ikke mærket noget til det endnu heller..
Kæresten og jeg var blevet enige om, at tage det stille og roligt, da det ikke hastede for os - i starten testede jeg min ÆL rimelig meget, skrev alle symptomer ind i menstruation-trackeren, og var meget mere fokuseret på at blive gravid, men jeg fandt ud af at det stressede mig mere end det gavnede (sådan er vi jo alle forskellige).. Jeg tracker dog stadig min menstruation når den kommer, og skriver ind de dage vi har haft sex.
Jeg ved godt, at den eneste måde jeg kan være sikker på, er ved at tage en graviditetstest, men jeg er så bange for at blive skuffet, for jeg vil jo stadig rigtig gerne blive gravid
men har også læst at man skal passe på med at teste hvis man pletbløder, da det kan give et misvisende resultat..
Hvor længe kan en implantationsblødning mon vare, hvis det nu var det
? Og hvordan føles det?
Anmeld
Citér