Babyplan erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2022

Soulaima

Jeg tog en test her til.. havde egentlig besluttet ik at teste før mandag, men der kom en streg - meget svag og før kontrolstregen - inden for tid, men den er ultrasvag og næsten ik til at se på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2022

Soulaima

Ved ik om den er "nemmere" at se her

Anmeld Citér

22. januar 2022

Anonym trådstarter

Soulaima skriver:

Ved ik om den er "nemmere" at se her

Jeg kan godt se den for dig.

kan du huske hvornår du havde æl ca. Jeg fik Els en pæn positiv igår syntes jeg men prøvede et andet mærke med samme følsomhed og den var negativ. Glæder mig til at se hvad testen viser idag

Anmeld Citér

22. januar 2022

Soulaima

Anonym skriver:

Jeg kan godt se den for dig.

kan du huske hvornår du havde æl ca. Jeg fik Els en pæn positiv igår syntes jeg men prøvede et andet mærke med samme følsomhed og den var negativ. Glæder mig til at se hvad testen viser idag

Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 11. Januar, men har haft en ret så rodet cyklus de sidste 8 måneder med 16-42 dage og mærkelige blødninger sidste varede 10 dage

Anmeld Citér

22. januar 2022

Anonym trådstarter

Soulaima skriver:

Jeg havde en positiv ægløsningstest d. 11. Januar, men har haft en ret så rodet cyklus de sidste 8 måneder med 16-42 dage og mærkelige blødninger sidste varede 10 dage

Så har du haft æl omkring d 13 og du er 3+2 og den kan stadig nå at udvikle sig. Test kun en gang om dagen. Det spild af test når du ikke er længer.  For os begge to

Anmeld Citér

24. januar 2022

Soulaima

Anonym skriver:

Så har du haft æl omkring d 13 og du er 3+2 og den kan stadig nå at udvikle sig. Test kun en gang om dagen. Det spild af test når du ikke er længer.  For os begge to

Nå i morgen er det 2 uger siden positiv ægløsningstest og det eneste jeg får frem på babyplan tidlig teste er skyggestreger

Anmeld Citér

25. januar 2022

Soulaima

Soulaima skriver:

Nå i morgen er det 2 uger siden positiv ægløsningstest og det eneste jeg får frem på babyplan tidlig teste er skyggestreger

Ingenting..øv øv

Anmeld Citér

25. januar 2022

BabyIgen2022

Jeg tror måske din test er defekt af en art? Meget mærkeligt. Mine ser kun sådan ud, når jeg har tisset med meget koncentreret urin og de har ligget længe - altså med den mørke, falmede teststreg og urinfarven i kanterne. Så hvis billedet er taget indenfor tid, så tror jeg helt bestemt den er defekt. Bemærk de andre billeder - fx fra soulaima, som er helt klare og hvide i farverne.

Anmeld Citér

27. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Jeg oplever samme problem.. har testet de sidste 2 dage og får nogenlunde det samme som på jeres billeder… Har I ikke ramt noget?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.