Babyplan erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2022

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Min erfaring med dem er at jeg altid kan se den ekstra streg på dem når de ligger over tid. Tidlig testene er også så sensitive, at jeg også kan se en ekstra streg på dem inden for tid. Men det er kun i det rette lys og fra den rette vinkel. Men det at du kan fange det på et billede er et godt tegn

Min streg kom indenfor tid billed også taget indenfor tid. Så meget på den er der.

fik faktisk min søster til at prøve en. Og den var bragende negativ også efter tid. Men syntes efterhånden der er så mange teste som laver skygge.

håber håber

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2022

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Sådan her så min udvikling ud fra 3+1 til 3+6

den 3+3 er en tidlig test fra babyplan

ej hvor du god taaak. Så er der noget at samlingen med tak

Anmeld Citér

20. januar 2022

Soulaima

Anonym skriver:

Gud hvor spændene. Me too iflg app er jeg 3+0 udfra æl test er jeg 3+1.  For dig

Det var vidst bare en tydelig skyggestreg - idag blank

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym trådstarter

Soulaima skriver:

Det var vidst bare en tydelig skyggestreg - idag blank

Jeg har ikke testet endnu. Jeg kan ikke om morgen min urin er slet ikke koncentreret nok.  Skal teste om to timer����

Var din test fra igår, om morgen? 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Soulaima

Anonym skriver:

Jeg har ikke testet endnu. Jeg kan ikke om morgen min urin er slet ikke koncentreret nok.  Skal teste om to timer����

Var din test fra igår, om morgen? 

Ja den var vidst fra om morgenen, men kan faktisk ik huske det.. gik lidt amok i går fordi jeg fik skyggestreger frem på alle testene �� kiggede på dem i morges og alle er væk også den jeg har lagt billede af så jeg tror ik der er noget denne gang 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym trådstarter

Soulaima skriver:

Ja den var vidst fra om morgenen, men kan faktisk ik huske det.. gik lidt amok i går fordi jeg fik skyggestreger frem på alle testene �� kiggede på dem i morges og alle er væk også den jeg har lagt billede af så jeg tror ik der er noget denne gang 

Jeg er selv en af dem som tester bedt om dagen/aften. Og velvidende har jeg så desperat testet om morgen total negativ og ville teste sener idag men har ikke haft tid og har rendt på wc hver time så fra nu holder jeg mig og drikker intet og tester kl 22 iaften med en valmed. Hvis den også er negativ så prøver jeg igen imorgen eftermiddag. 

Håber der kommer en streg nr to til os begge. Mine streger på test er ikke forsvundet efter tid men det behøver jo ikke at betyde den er der endnu. 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Soulaima

Jeg ved godt det er fybabab at kigge på teste efter tid, men alle har en skyggestreg, nogle mere tydelige end andre, men sys ik keg har oplevet andre mærker være så slemme til det..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. januar 2022

Mnt

Mine teste fra babyplan ser også sådan ud. Er dog kun 3+4, men jeg har opgivet. Der er ingen udvikling i dem, så jeg venter bare på mens nu

Anmeld Citér

20. januar 2022

Soulaima

Mnt skriver:

Mine teste fra babyplan ser også sådan ud. Er dog kun 3+4, men jeg har opgivet. Der er ingen udvikling i dem, så jeg venter bare på mens nu

Jeg er kun 3+1/2.. men jeg regner ik med noget mere

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

Soulaima skriver:

Jeg ved godt det er fybabab at kigge på teste efter tid, men alle har en skyggestreg, nogle mere tydelige end andre, men sys ik keg har oplevet andre mærker være så slemme til det..

Ingen af mine er blevet positiv efter tid. Har kigget på dem alle. Tror ærligt bare jeg havde en test som var defekt for har ikke fået skyggen af streg nr to. Og jeg er idag 3+3. Tog min sidste babyplan test idag og den var negativ. Tror ikke at du skal regne med noget når der ingen udvikling er i test. Man burde kunne se en forandring ca.hver anden dag. 

Men jeg tester ikke mere, det tog meget mere hårdt på mig end jeg regnede med. 

Jeg er faktisk så knust, jeg troede virkelig der var en graviditet igang hos mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.