Skal jeg isoleres ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar. Min leder har ringet til Corona hotline for at være sikker så jeg har fået en uges ferie. Heldigvis skulle jeg have brugt det ferie da det var fra sidste år. 
Så nu er hele familien i isolation for første gang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tak for svar. Min leder har ringet til Corona hotline for at være sikker så jeg har fået en uges ferie. Heldigvis skulle jeg have brugt det ferie da det var fra sidste år. 
Så nu er hele familien i isolation for første gang. 

Du ska altså ik bruge din ferie, på at være i isolation, og hvis det er din chef der siger det, så er det forkert!

Det ska noteres, på samme linje som sygdom, da det ik er noget du er herre over. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du ska altså ik bruge din ferie, på at være i isolation, og hvis det er din chef der siger det, så er det forkert!

Det ska noteres, på samme linje som sygdom, da det ik er noget du er herre over. Vh Stine 

Mener du det? Tror lige jeg skal have snakket med hende igen så

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym

Som de andre skriver skal du ikke bruge ferie.. jeg har været hjemme sidste uge og skal først afsted på torsdag (såfremt min pcr test er negativ) og det går under sygdom selvom jeg "kun" har været i isolation 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som de andre skriver skal du ikke bruge ferie.. jeg har været hjemme sidste uge og skal først afsted på torsdag (såfremt min pcr test er negativ) og det går under sygdom selvom jeg "kun" har været i isolation 

Tak for svar. Jeg har lige testet positiv med en hjemmetest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.