Udebleven menstruation, negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2022

Anonym

Jeg prøvede det samme som dig og tænkte bare at der var noget galt med min mens, da samtlige test var negative. Og var så dum at tage til en polterabend. �� vidste sig bare at jeg kunne teste positiv meget senere end andre . Så hvis jeg var dig ville jeg vente og blive ved med at teste en gang i ugen. Enten indtil der kommer positiv test eller til du får mens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2022

maybebabee

Anonym skriver:

Jeg prøvede det samme som dig og tænkte bare at der var noget galt med min mens, da samtlige test var negative. Og var så dum at tage til en polterabend. �� vidste sig bare at jeg kunne teste positiv meget senere end andre . Så hvis jeg var dig ville jeg vente og blive ved med at teste en gang i ugen. Enten indtil der kommer positiv test eller til du får mens. 

Tak! Jeg vil blive ved med at teste en gang om ugen

Anmeld Citér

7. maj 2022

Anonym

Kom din mens eller var du gravid?

Jeg oplever nemlig det samme lige nu. Altid regelmæssig mens på 26-29 dage og nu er jeg på dag 32 og undrer mig!

Anmeld Citér

7. maj 2022

B&J

Min mens har altid været stabile med eller ude. P-piller men denne gang havde jeg en dag hvor jeg jeg gik 9 dage over tid. Ej det var tortur. Men 3mdr sener havde jeg en lille spir i maven som nu er 2 mdr 

Anmeld Citér

15. maj 2022

Solrød95

Hos mig har det desværre været et tegn på ingen graviditet hver gang, også selvom jeg synes at jeg havde nogle symptomer. Beklager hvis det slukker et håb. 

Som jeg også siger til mig selv, hvis den ikke er der 5+0 så skal man ikke regne med noget, og det har desværre passet hver gang.

Anmeld Citér

15. maj 2022

AnoMor

Solrød95 skriver:

Hos mig har det desværre været et tegn på ingen graviditet hver gang, også selvom jeg synes at jeg havde nogle symptomer. Beklager hvis det slukker et håb. 

Som jeg også siger til mig selv, hvis den ikke er der 5+0 så skal man ikke regne med noget, og det har desværre passet hver gang.

Opslaget er fra januar. Jeg tror at ts har fået en afklaring på om hun var gravid eller ej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.