Der er i øjeblikket for første gang et coronaudbrud på vores børns skole og da vores søn fik feber søndag aften, testede vi ham med den hjemmetest, børnene fik med hjem fra skolen og den var som ventet positiv. Vi tog PCR test mandag morgen og efter lang ventetid fik vi alle et positivt resultat i går aftes. Det var ventet, da hele familien var syge mandag og tirsdag bortset fra sønnen, der var rask igen i går. Vi andre er raske i dag.
Da vi først fik svar i går aftes, har jeg ikke ringet til smitteopsporingen og ved egentlig ikke, om jeg gider. Jeg har 100% styr på, hvornår vi må komme ud af isolation og hvem vi har været sammen med (arbejder begge hjemme, børnene har kun været i skole, jeg så mine forældre torsdag eftermiddag og så har vi været i BR og Bilka), så jeg kan ikke lige se, hvad formålet skulle være med at kontakte dem og sidde i telefonkø flere timer.
Jer der har været i kontakt med dem, kan I fortælle, om der er nogen grund til at kontakte dem i vores situation, hvor vi er raske igen og har styr på kontakter og isolation?
Anmeld
Citér