Stadig træt og kørt over efter 3. vaccinestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
13 svar
6 synes godt om
7. januar 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Hej med jer. Ja det har ikke rigtig noget med børn at gøre (udover at det er svært at have overskud til barnet når man er træt)

Jeg fik 3. Pfizer stik i tirsdags og fik det virkelig dårligt om natten med feber, kulderystelser og muskelsmerter. Jeg er stadig helt kørt over her 3 dage efter. Træt, hovedpine og har mest af alt lyst til at ligge i min seng. Andre der har oplevet det efter 3. vaccinestik? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2022

Soulaima

Ja både efter nr 2 og nr 3.. jeg er vaccineret med moderna

Anmeld Citér

7. januar 2022

SassAs

Min kollega havde det ligesom dig. Hun var sygemeldt i flere dage og var stadig mærket af vaccinen, da hun kom tilbage. Det var Pfizer, som hun også er vaccineret med alle tre gange. Jeg er også vaccineret x3 med Pfizer. Her ved 3. Stik havde jeg kun hovedpine og kvalme lige efter, men det hjælper dig nok ikke så meget ☺️

Anmeld Citér

7. januar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Dagen efter mit 3. stik (Pfizer) fik jeg hovedpine, kvalme, svimmelhed, manglende smagssans og synsforstyrrelser. Det fortsatte i 2 dage, og selve svimmelheden tog en uges tid, inden det var helt ovre. 
Så kroppen reagerer bestemt imod. 

Anmeld Citér

7. januar 2022

B&J

Jeg kender nogle der var nedlagt i 3-5 dage os her hjemme var det heldigvis væk dagen efter 

Anmeld Citér

7. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg havde det som dig. Ca 12 timer efter fik jeg feber og kulderystelser. Det varede ca 2 døgn hvor jeg kun kunne ligge i sengen. Da det værste var ovre, havde jeg så ondt i stik-armen, altså hele armen. Den var helt kraftløs og jeg havde ondt og var hævet i lymfeknuder i armhulen. Det varede også et døgn. Dagen efter var jeg fortsat træt, og så var det ovre

Anmeld Citér

7. januar 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Puha lidt “betryggende” at jeg ikke er den eneste med den oplevelse. Glæder mig til at være ovenpå igen snart Tak for svar søde mennesker 

ps er i tøvende med et potentielt 4. Stik hvis det tilbydes? 

Anmeld Citér

7. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Minime2018 skriver:

Puha lidt “betryggende” at jeg ikke er den eneste med den oplevelse. Glæder mig til at være ovenpå igen snart Tak for svar søde mennesker 

ps er i tøvende med et potentielt 4. Stik hvis det tilbydes? 

Jeg håber på at en kraftig reaktion er et godt tegn på at man danner ekstra mange antistoffer

Jeg ved ikke med 4. stik. Det må tiden vise. Jeg håber at det kun bliver nødvendigt at give til sårbare personer, som de umiddelbart har meldt ud, men jeg ved godt at meget kan ændre sig. 

Jeg fik samme reaktion med flere sygedage efter 2. stik midt i min sommerferie, og nu har jeg brugt min juleferie på det også. Hvis der bliver et 4. stik bliver det altså ikke en ferie det går ud over igen

Anmeld Citér

8. januar 2022

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Jeres symptomer lyder som dem jeg havde, da jeg her før jul havde corona (uvaccineret). Jeg var træt og havde to dage i sengen med feber / rystelser.

Dvs. I er både syge og skal sygemeldes når I bliver vaccineret og I skal også sygemeldes, når I tester positiv for corona.

husk på at vaccinerede smitter ligesom uvaccinerede - det fremgår af et live interview med Allan Randrup i TV2 nyhederne den 27. December 2021 samt af en rapport fra the lancet.

vaccinen beskytter mod hårde COVID forløb��

Anmeld Citér

8. januar 2022

321

Profilbillede for 321
Minime2018 skriver:

Hej med jer. Ja det har ikke rigtig noget med børn at gøre (udover at det er svært at have overskud til barnet når man er træt)

Jeg fik 3. Pfizer stik i tirsdags og fik det virkelig dårligt om natten med feber, kulderystelser og muskelsmerter. Jeg er stadig helt kørt over her 3 dage efter. Træt, hovedpine og har mest af alt lyst til at ligge i min seng. Andre der har oplevet det efter 3. vaccinestik? 

jeg blev vaccineret i torsdags samtidig med et af mine børn. Hhv. 3. Og 2. Stik. Vi har ikke feber, men har oplevet at kroppen stikker og prikker som om arme og ben sover. Da det begyndte varede det en del timer og nu kommer det  kortvarigt en gang i mellem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.