Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2022

Anonym trådstarter

3+4 i dag og tror sgu den er der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jaehh den er da så fin tillykke

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jaehh den er da så fin tillykke

Det er så vildt at vi efter ca 1,5 års forsøg, hvor vi i mellemtiden har haft både en MA, en GUL, været i IUI-behandling og egentlig afventede at skulle til forsamtale til IVF, står med en positiv test. Sammen med den positive test melder bekymringerne sig selvfølgelig også. Holder denne graviditet eller hvornår/hvordan mister vi den denne gang

Anmeld Citér

10. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Jeg sagde jo jeg kunne se stegen . Er så glad på dine vegne.  For den udvikler sig. Og kom endelig med opdatering igen

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym trådstarter

AnoAno skriver:

Jeg sagde jo jeg kunne se stegen . Er så glad på dine vegne.  For den udvikler sig. Og kom endelig med opdatering igen

Tak skal du ha  havde mistet lidt troen på det da testen var negativ efterfølgende. Men i dag er jeg ikke længere i tvivl  Skal have fat i min gynækolog som følger mig pga de mange tab, så jeg kan få en tryghedsscanning i uge 6-7

Anmeld Citér

10. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Stort tillykke

Anmeld Citér

10. januar 2022

BabyIgen2022

Tillykke - i får vel en tidlig scanning af klinikken? Så kan du i det mindste udelukke GUL - hvor sent opdagede i din MA?

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Tillykke - i får vel en tidlig scanning af klinikken? Så kan du i det mindste udelukke GUL - hvor sent opdagede i din MA?

Min MA blev opdaget 10+3 (var gået i stå 6+3 efter vi så hjerteblink 6+2). Min GUL blev opdaget i uge 7+0 til en tryghedsscanning. Fik fjernet Venstre æggeleder, så satser bestemt ikke på endnu en GUL. Er stadig “kun” tilknyttet gynækologen (vi skulle først på rigtig fertilitetsklinik den 1/2), men venter lige til på fredag når jeg er 4+1 med at kontakte gynækologen og bestille tid til tryghedsscanning. Vil lige sikre at min mens ikke kommer 

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym trådstarter

Det går stadig fremad. Har også fået målt hcg som stiger flot

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. januar 2022

Tidra22

Anonym skriver:

Det går stadig fremad. Har også fået målt hcg som stiger flot

Et kæmpestort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.