Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
21 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2022

Anonym trådstarter

Har lige taget denne tidlig babyplan test. Har kun holdt mig i ca 2,5 time og er max 3+1 i dag. Ser den ikke meget positiv ud? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2022

Morpåudebane

Anonym skriver:

Har lige taget denne tidlig babyplan test. Har kun holdt mig i ca 2,5 time og er max 3+1 i dag. Ser den ikke meget positiv ud? 

Kan ane noget. Men Det ligner at det ikke er løbet helt igennem. Hvor længe har den ligget på billedet  

Anmeld Citér

6. januar 2022

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Kan ane noget. Men Det ligner at det ikke er løbet helt igennem. Hvor længe har den ligget på billedet  

Måske 3-4 minutter, men den har ikke ændret sig til nu. Har før fået masser af skyggestreger, men slet ikke så tydelige her. Kan også se farven i den 

Anmeld Citér

6. januar 2022

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Sådan her ser den ud nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Sådan her ser den ud nu 

Jeg kan se stegen på begge dine billeder.

forsigtig tillykke

Anmeld Citér

6. januar 2022

Anonym trådstarter

AnoAno skriver:

Jeg kan se stegen på begge dine billeder.

forsigtig tillykke

Tak, det er helt vanvittigt at teste så tidligt. Men havde bare en indre ting der sagde jeg skulle  vi har virkelig kæmpet for det her i halvandet år med både MA og GUL (med fjernelse af den ene æggeleder), dårlig sædkvalitet hos min kæreste, så har været i IUI, men pga juleferie er denne graviditet (hvis den bliver siddende) en øko

Anmeld Citér

6. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt Ane de. Meget meget meget forsigtig tillykke. Test igen om 2 dage så burdte stregen udvikler sig.

Anmeld Citér

6. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Tak, det er helt vanvittigt at teste så tidligt. Men havde bare en indre ting der sagde jeg skulle  vi har virkelig kæmpet for det her i halvandet år med både MA og GUL (med fjernelse af den ene æggeleder), dårlig sædkvalitet hos min kæreste, så har været i IUI, men pga juleferie er denne graviditet (hvis den bliver siddende) en øko

Ej hvor vildt! Håber den bliver og  for jer.

Anmeld Citér

6. januar 2022

Morpåudebane

Anonym skriver:

Måske 3-4 minutter, men den har ikke ændret sig til nu. Har før fået masser af skyggestreger, men slet ikke så tydelige her. Kan også se farven i den 

Så tror jeg sku at den er god nok  forsigtigt tillykke 

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Hmm testen i dag var helt negativ. Så den igår var nok falsk positiv så. Det var næsten også for godt til at være sandt at få en positiv test så tidligt. Har bare fået den vildeste smerte i min ene brystvorte. Det føles som om den brænder eller nogen sidder med en kniv i den. Jeg må se de næste dage an. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.