Må jeg se jeres babyplan positiv test omkring 4+?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2022

Nenime

Det her er min test fra da jeg var gravid med min datter i 2017. Vi var i behandling og jeg ved derfor at den er taget 4+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Her er mine babyplan alm. test 4+1 og så 5+0 i dag. Der sker meget udvikling over en lille uge. Jeg synes din test ser fint ud☺️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Nenime skriver:

Det her er min test fra da jeg var gravid med min datter i 2017. Vi var i behandling og jeg ved derfor at den er taget 4+0

Hvad var din hcg på da du fik taget blodprøve ?

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Her er mine babyplan alm. test 4+1 og så 5+0 i dag. Der sker meget udvikling over en lille uge. Jeg synes din test ser fint ud☺️

Ja kan se at de kan se meget forskellige ud de teste , håber blodprøven også er ok. Det har taget så mange år at få en pos test

Anmeld Citér

5. januar 2022

Nenime

Anonym skriver:

Hvad var din hcg på da du fik taget blodprøve ?

Klinikken var netop overgået til ikke at tage hcg som standard ved iui, så jeg ved det desværre ikke. Jeg fik det taget 5+3 pga smerter og der var det så vidt jeg husker omkring 5000. Om du kan bruge det til noget ved jeg ikke. 

Som bonus kan jeg tilføje at jeg er gravid igen (i uge 26) og denne gang var teststregen helt mørk og tydelig da jeg var 4+0, så det er altså meget forskelligt fra graviditet til graviditet. 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja her er billede da den blev taget og efter 10 -15 min efter den var tørret ind hvor den så ser mørkere ud. 

Dine ser altså fine ud. Desuden hvis man drikker for meget, ændre på tydelighed af testen hvornår skal du ha blodprøver?

Anmeld Citér

6. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Dine ser altså fine ud. Desuden hvis man drikker for meget, ændre på tydelighed af testen hvornår skal du ha blodprøver?

Testen er desværre lidt svagere idag. Får svar på blodprøve imorgen. Må håbe på det bedste 

Anmeld Citér

6. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Testen er desværre lidt svagere idag. Får svar på blodprøve imorgen. Må håbe på det bedste 

Kan jeg se  billede af testen? 
ja håber også for dig og

Anmeld Citér

6. januar 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Har godt nok ikke billeder, men sidste gang jeg var gravid var test og kontrolstreg lige tydelige i 4+0

Denne gang har teststregen kun været 1/3 af farven på kontrolstregen. Og det var både i 4+0 og 6+0 jeg kunne faktisk stort set ikke se udvikling på to uger.. men tidlig scanning har vist en fin baby med hjerteslag. Jeg tror man skal passe på med at lægge for meget i styrken af stregen for selv de samme mærker test har forskellige batch, hvor der kan være små forskelle i mængden af pigment

Anmeld Citér

6. januar 2022

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Har godt nok ikke billeder, men sidste gang jeg var gravid var test og kontrolstreg lige tydelige i 4+0

Denne gang har teststregen kun været 1/3 af farven på kontrolstregen. Og det var både i 4+0 og 6+0 jeg kunne faktisk stort set ikke se udvikling på to uger.. men tidlig scanning har vist en fin baby med hjerteslag. Jeg tror man skal passe på med at lægge for meget i styrken af stregen for selv de samme mærker test har forskellige batch, hvor der kan være små forskelle i mængden af pigment

Ja du har nok ret. Tog en tidligt imorges og den var svag i farve. Har så taget en halvanden time efter som er kraftigere i farve. Så det er total forvirrende. Det er nok meget godt jeg får en blodprøve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.