Må jeg se jeres babyplan positiv test omkring 4+?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.724 visninger
22 svar
5 synes godt om
5. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej. Som overskriften lyder så vil jeg høre om der er nogen der har brugt babyplan teste og kan vise jeres positiv test omkring 4+0, 4+1? 

har fået pos test, synes måske godt den kunne være lidt stærkere i farve. Men har overvejet om babyplan teste måske aldrig bliver helt så mørke som Kontrolstregen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Hej. Som overskriften lyder så vil jeg høre om der er nogen der har brugt babyplan teste og kan vise jeres positiv test omkring 4+0, 4+1? 

har fået pos test, synes måske godt den kunne være lidt stærkere i farve. Men har overvejet om babyplan teste måske aldrig bliver helt så mørke som Kontrolstregen? 

Jeg har brugt babyplan (tidlig test) og omkring 4+4 var de to streger lige tydelige.

Men det er jo forskelligt hvor hurtigt man danner hcg og måske er du ikke så langt henne som du tror? 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Det her er 3+3.
der er både Valmed, tidlig og almindelig babyplan  men jeg tester ogsp ret tidligt og tydeligt positiv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Jeg har brugt babyplan (tidlig test) og omkring 4+4 var de to streger lige tydelige.

Men det er jo forskelligt hvor hurtigt man danner hcg og måske er du ikke så langt henne som du tror? 

Jeg er i fertilitetsbehandling, så derfor jeg ved hvor langt jeg er henne. Jeg har taget test da jeg var 3+6 og idag 4+1 men synes ik at farven er blevet markant mørkere men heller ik svagere selvfølgelig. Skal have taget blodprøve i overmorgen, så der får jeg jo svar, men ville stadigvæk ønske jeg kunne se en god udvikling i testene

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Det her er 3+3.
der er både Valmed, tidlig og almindelig babyplan  men jeg tester ogsp ret tidligt og tydeligt positiv.

Din babyplan svarer til det min viser idag 4+1. 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Jeg er i fertilitetsbehandling, så derfor jeg ved hvor langt jeg er henne. Jeg har taget test da jeg var 3+6 og idag 4+1 men synes ik at farven er blevet markant mørkere men heller ik svagere selvfølgelig. Skal have taget blodprøve i overmorgen, så der får jeg jo svar, men ville stadigvæk ønske jeg kunne se en god udvikling i testene

Det kan jeg godt forstå. De vil jo gerne have at den er over 100 4+0. Men du får jo i hvert fald et bedre svar når du får taget blodprøven

Anmeld Citér

5. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Her er min 4+0
må man se dine test? 

Anmeld Citér

5. januar 2022

tutti

Det her er min test omkring 4+1, jeg testede positivt allerede fra 3+3 på Babyplans tidlig test og skiftede til deres almindelige på 3+6

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Ja her er billede da den blev taget og efter 10 -15 min efter den var tørret ind hvor den så ser mørkere ud. 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Jopige

Disse er mine fra 4+1

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.