Sengetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Emil 15 måneder og han kommer i seng ved 19 tiden nogen dage er den 19.30. Og hvis det er der han er træt og stadig kan sove til nlste morgen så er det jo der han skal i seng.

Jeg syntes ikke det er tidligt for hende, hvis hun sover til næste dag er det jo ikke et problem

det er jo det der er problemet hun er træt meget tidligt men vågner kl 3-4 stykker også vil hun ikke sove igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

A.

WiitrioeN skriver:

hvad tid kommer jeres dejlige børn i seng?

Daniella er 1½år og kommer i seng kl. 18:15-19:00, og da jeg så snakkede med min mor syntes hun godt nok det var tidligt, men mange af dagene når hun kommer hjem skriger hun bare lige fra vi henter hende til hun kommer i seng, og det er jo synd at blive ved med at holde hende oppe så...

Knus Stina

mathinus bliver også puttet omkring 18-19 og jeg synes det er meget fint.selvfølgeligt har vi nogen dage hvor han er længere oppe og vi hygger..og ja min mor synes også at det er alt for tidligt

Anmeld

30. oktober 2009

CamiRon

Mathilde skriver:

Celina er 3½ mdr og hun vil som regel først sove kl 23... Jeg har prøvet at gå ned i seng sammen med hende kl 20 men alligevel faldt hun først i søvn lidt over kl 22. Utoligt for hun er bare så overtræt og sur om aftenen, men hun vil bare ikke sove. Så vores aftener går med at have en skrigende Celina...

Så ingen voksentid her

Sådan var det også med vores Emma på 4½ mdr indtil vi fandt ud af at putt hende inden hun blev overtræt. hun går som regel i seng mellem 18.30 og 19.30 og sover så til ca. 7-7.30, afbrudt af en natamning. Kunne det evt. virke for jer?

Anmeld

30. oktober 2009

Mathilde

CamiRon skriver:

Sådan var det også med vores Emma på 4½ mdr indtil vi fandt ud af at putt hende inden hun blev overtræt. hun går som regel i seng mellem 18.30 og 19.30 og sover så til ca. 7-7.30, afbrudt af en natamning. Kunne det evt. virke for jer?

Ja det er helt sikkert et forsøg værd! Det vil jeg prøve i aften for det andet er sgu ret hårdt i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.