Sengetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

4xGreve

hvad tid kommer jeres dejlige børn i seng?

Daniella er 1½år og kommer i seng kl. 18:15-19:00, og da jeg så snakkede med min mor syntes hun godt nok det var tidligt, men mange af dagene når hun kommer hjem skriger hun bare lige fra vi henter hende til hun kommer i seng, og det er jo synd at blive ved med at holde hende oppe så...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Cris

Felix på 20 måneder går i seng mellem 20 og 20.30, det svinger lidt. Han har aldrig sovet så mange timer som de andre. Han sover til kl06.

Anmeld

28. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka på 2 år kommer i seng kl. 18,30-18,45 og ja, det er tidligt. Men hvis han er træt, hvorfor skal man så holde ham oppe. Det ville jo ikke være for hans skyld, men for vores egen. Han sover 12-13 timer i træk. Han sover ca. 1 1/2 time i vuggestuen.

Anmeld

28. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas er 4½ månede og vi har lige fået en rytme som hedder kl 19.00 og hvis han har sovet længe til eftermiddage trækker vi den til 19.30 og så sover han til kl 07.30-08.00 normalt men lige de her dage kan han ikke helt finde ud af det med tiden er blevet lavet om så han vågner kl 04 (passer ikke mor)

Anmeld

28. oktober 2009

Cris

MoarHvidovre skriver:

Luka på 2 år kommer i seng kl. 18,30-18,45 og ja, det er tidligt. Men hvis han er træt, hvorfor skal man så holde ham oppe. Det ville jo ikke være for hans skyld, men for vores egen. Han sover 12-13 timer i træk. Han sover ca. 1 1/2 time i vuggestuen.

Hold det op, hvor sover han mange timer! Det må være dejligt!

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

WiitrioeN skriver:

hvad tid kommer jeres dejlige børn i seng?

Daniella er 1½år og kommer i seng kl. 18:15-19:00, og da jeg så snakkede med min mor syntes hun godt nok det var tidligt, men mange af dagene når hun kommer hjem skriger hun bare lige fra vi henter hende til hun kommer i seng, og det er jo synd at blive ved med at holde hende oppe så...

Knus Stina

Julie er knap 9 mdr, hun kommer i seng mellem kl. 19 og 20! sover til mellem kl. 5 og 6!

Anmeld

28. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hold det op, hvor sover han mange timer! Det må være dejligt!

Jeg klager heller ikke  Han har altid været god til, at sove.

Vores pige Lina på 7 mdr. sover fra kl. 19 og til kl. 6-7 (jeg er oppe en gang om natten og give hende en flaske).

Så vi har masser af voksentid herhjemme - skønt

Anmeld

28. oktober 2009

4xGreve

jamen her står vi så op mellem 5:30-6:30

Anmeld

28. oktober 2009

Misjelle

Min søn på 8 mdr. bliver lagt ca 20:30 og vågner ca. kl 6:00 om morgenen.

Anmeld

28. oktober 2009

JustAnotherName

Bianca er 2 år. Hun kommer i seng ved 19-tiden ....senest 19:30.
Hun sover også gerne 12-13 timer i streg om natten - skøøønt!
Til gengæld er der så en hel del dage, hvor hun helt dropper sin middagslur henne i vuggestuen. Men herhjemme i weekenderne sover hun til middag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.