Ser i hvad jeg ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
__anonym skriver:

Jeg synes bestemt den er tydeligere i dag

Tydeligere end i går aftes? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Den ser så fin ud - tillykke!

Jeg testede også hver dag i starten, og blev lidt forskrækket en morgen hvor jeg næsten ikke kunne få øje på stregen, men de følgende dage blev den altså så fin, og jeg er 10+3 idag. Jeg tror bare man skal huske at hcg ikke er ret højt i starten, så hvis man lige har drukket lidt mere den ene aften, så er urinen allerede fortyndet mere om morgenen og stregen ikke så tydelig.

Anmeld Citér

30. december 2021

Lambi90

Lambi90 skriver:

Jeg testede også hver dag i starten, og blev lidt forskrækket en morgen hvor jeg næsten ikke kunne få øje på stregen, men de følgende dage blev den altså så fin, og jeg er 10+3 idag. Jeg tror bare man skal huske at hcg ikke er ret højt i starten, så hvis man lige har drukket lidt mere den ene aften, så er urinen allerede fortyndet mere om morgenen og stregen ikke så tydelig.

Derudover så synes jeg også lige umiddelbart at den er ldit tydeligere end den du lagde op igår

Anmeld Citér

30. december 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Tusind tak.  Og jo det rigtig. Og jeg købte valmed æl test. Det var dem jeg brugte. Tak for rådet. 
og her til morgen tog jeg denne her test. Men synes ikke at stregen er tydeligere i dag. Men har også læst mig til at HCG fordobles hver 2-3 dag. Eller børe jeg være bekymret?

Den er så fin positiv!
Jeg vil også tilføje at jeg testede altid bedst om eftermiddagen/aftenen end om morgenen. Måske du er ligesådan?

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det rigtigt man skal huske. At det at drikke for meget kan ændre på testen. 
og årh så nærmere du dig hvor du skal til NF Scanning ikke?

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Den er så fin positiv!
Jeg vil også tilføje at jeg testede altid bedst om eftermiddagen/aftenen end om morgenen. Måske du er ligesådan?

Ja det kan jeg godt huske, at du testet bedst om aften. Og ja kan godt være det er det samme med mig. Men jeg har faktisk også drukket en del igår aftes. Men dejligt at testen er så fin. Har tænkt mig at teste morgen og aften i nogle dage, for at se udvikling. Og kan samtidig slet ikke forstår at jeg er virkelig gravid. Jeg har slet ikke nogle symptomer overhovedet. Så man har lidt svært ved at tro at man er gravid. selvom det jo ikke første gang jeg er gravid. Har 2 børn i forvejen. Så lidt dum føler man sig også hehe

Anmeld Citér

30. december 2021

Lambi90

Love Angel skriver:

Det rigtigt man skal huske. At det at drikke for meget kan ændre på testen. 
og årh så nærmere du dig hvor du skal til NF Scanning ikke?

Jo, om 14 dage - det virker som flere år lige nu. Men vi glæder os så meget

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jo, om 14 dage - det virker som flere år lige nu. Men vi glæder os så meget

Ja det forstår jeg godt, at man er så spændt.

Anmeld Citér

30. december 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja det kan jeg godt huske, at du testet bedst om aften. Og ja kan godt være det er det samme med mig. Men jeg har faktisk også drukket en del igår aftes. Men dejligt at testen er så fin. Har tænkt mig at teste morgen og aften i nogle dage, for at se udvikling. Og kan samtidig slet ikke forstår at jeg er virkelig gravid. Jeg har slet ikke nogle symptomer overhovedet. Så man har lidt svært ved at tro at man er gravid. selvom det jo ikke første gang jeg er gravid. Har 2 børn i forvejen. Så lidt dum føler man sig også hehe

Jeg havde heller ikke nogle symptomer før omkring uge 5-6 men så startede det virkelig også. 
Jeg kaster stadig op og døjer med slem kvalme hele dagen. 
Håber du går fri fra de hårde symptomer

Anmeld Citér

30. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg havde heller ikke nogle symptomer før omkring uge 5-6 men så startede det virkelig også. 
Jeg kaster stadig op og døjer med slem kvalme hele dagen. 
Håber du går fri fra de hårde symptomer

Jeg har aldrig haft kvalme i de andre 2 graviditeter, så tror heller ikke at jeg få kvalme den her gang. 
og årh hvor træls, det er surt. Men det hele værd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.