Ser i hvad jeg ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.632 visninger
50 svar
30 synes godt om
29. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey de damer hjælp mig lige. Jeg tog denne her graviditetstest her lige nu. Så det ikke morgen urin. Men har ikke drukket noget siden igår aftes. Jeg er idag 3+4. Det nok mig der ser syner ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2021

Agma

Profilbillede for Agma

Jeg kan sagtens se stregen  Tillykke

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Agma skriver:

Jeg kan sagtens se stregen  Tillykke

Jeg er kun 3+4. Det er nok for tidlig at glæde sig. Selvom jeg ikke har grund til bekymring overhovedet. 
men tak. Hvis den er virkelig god nok til efter mens dag. Så jeg vild lykkelig over at det lykkes allerede på nr 4 cyklus. Og tak for svar.

Anmeld Citér

29. december 2021

BG17

Profilbillede for BG17

Jeg ser også en fin streg Tillykke

Anmeld Citér

29. december 2021

Agma

Profilbillede for Agma

Jeg er kun 3+4. Det er nok for tidlig at glæde sig. Selvom jeg ikke har grund til bekymring overhovedet. 
men tak. Hvis den er virkelig god nok til efter mens dag. Så jeg vild lykkelig over at det lykkes allerede på nr 4 cyklus. Og tak for svar.

Det er rigtig nok at det er tidligt og alt kan ske, men der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud - det bliver de i øvrigt heller ikke mindre eller lettere at bære af. Så und dig selv lidt glæde over den fine streg  

Anmeld Citér

29. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Hey de damer hjælp mig lige. Jeg tog denne her graviditetstest her lige nu. Så det ikke morgen urin. Men har ikke drukket noget siden igår aftes. Jeg er idag 3+4. Det nok mig der ser syner ikke?

Ser også en ekstra streg  stort tillykke

Anmeld Citér

29. december 2021

fehår

Det er en fin streg. Tillykke! Husk at få drukket noget væske - det er længe at gå uden at drikke noget.

Anmeld Citér

29. december 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Krydser for udvikling

forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Mor til 4
Agma skriver:

Det er rigtig nok at det er tidligt og alt kan ske, men der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud - det bliver de i øvrigt heller ikke mindre eller lettere at bære af. Så und dig selv lidt glæde over den fine streg  

Jeg har i det hele taget overhovedet ikke grund til bekymring. Men tror grund til jeg bekymre mig er fordi med min alder. 
men du har ret. Det du skriver, er også det jeg råder andre til. 
og det er dumt jeg har ikke grund til andet end at glæde mig. Og jeg er også vildt lykkelig ligenu. Bliver helt fantastik og vil nyde min graviditet fuldt ud.

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Ser også en ekstra streg  stort tillykke

Tusind tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.