Plukveerne vælter ind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Vingummien

LineD skriver:

Der går alt lige fra 10 min til 4 min mellem dem... tror jeg vil ligge mig ind på siden og se om det fortager sig, ellers får FG altså lige et opkald, bare lige for en sikkerhedsskyld...

Jeg syntes du skal ringe til dem. Sådan der havde jeg det og de sagde at når det ikk e var regelmæssigt var det ingen ting. 4 dage efter blev jeg sat i gang og vandet var gået og det hele uden det var opdaget og havde haft det sådan der i de  4 dag oghavde ikke sovet, og var gået bakterie i mig. Ikke for at skræmme dig men for at påpege at det er altid et værd at ringe og snakke med dem og høre om de lige kan se på dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

guggle

Jeg har født 2 gange før....dog ikke haft de store plukveer ved de graviditeter, men her ved 3. barn, har jeg mange og ofte... Den ene nat vågnede jeg ved at jeg lå og jamrede over smerter. Har født før og troede næsten det var veer. For de plukveer gjorde ret ondt. Men da jeg alligevel skulle til JM dagen efter, ville jeg høre hende om det der.. Det havde "bare" været plukveer og det kan godt gøre ret av. Og man kan også have rigtig mange på kort tid... De kan kommer når man er igang, men også selvom man slapper af..... Og jeg har læst at det også kan komme ved at man tænker på dem. Så de behøver ikke have noget at gøre med at man bør tage den mere med ro.

Men uanset så skader et opkald til FG ikke og ville måske gøre dig mere tryg.

Jeg har selv termin d. 9.Dec

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

Noget nyt Line?

Anmeld

29. oktober 2009

engel24

uhh ... sket noget nyt ???

Anmeld

29. oktober 2009

LineD

Efter jeg havde fået mig lagt og slappet af aftog de lidt igen, jeg har dog en tid ved lægen, da jeg tror det måske er pga en blærebetændelse, har de sidste dage skulle tisse konstant, og så kommer der intet når man endelig får sig sat, så tror måske det er en blærebetændelse, så det ville lægen lige se på!

Det var lidt nyt herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.