Plukveerne vælter ind...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.949 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

LineD

Det var lige godt som syv sytten...

Nu har jeg siddet stille her ved computeren i 2 timer snart, og plukveerne ruller bare ind over, manse er over aktiv og det tynger virkelig ned (man kan nærmest mærke det heeelt ud i de inderste skamlæber ) , plukveerne er dog ikke smertefulde eller noget, det er kun den "tunge" fornemmelse der nibber i skridtet der er lidt ubehagelig... har ikke taget tid på plukveerne med inden for de sidste 2 timer er der nok kommet en 10-20 stykker

Bør jeg tage tid på dem, for lige at se om de kommer regelmæssigt, eller skal jeg bare slappe af (synes nu jeg slapper af) og se om det ikke lige går i sig selv igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Mullemus86

Hmm.. Nu har jeg aldrig prøvet at have rigtige veer, men.. Når dine plukveer (hvis det bare er det?) er så kraftige, og så hyppige, ville jeg nok tage tid på dem og ringe til FG.. Bare for en sikkerheds skyld..

Held og lykke

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

LineD skriver:

Nu har jeg siddet stille her ved computeren i 2 timer snart, og plukveerne ruller bare ind over, manse er over aktiv og det tynger virkelig ned (man kan nærmest mærke det heeelt ud i de inderste skamlæber ) , plukveerne er dog ikke smertefulde eller noget, det er kun den "tunge" fornemmelse der nibber i skridtet der er lidt ubehagelig... har ikke taget tid på plukveerne med inden for de sidste 2 timer er der nok kommet en 10-20 stykker

Bør jeg tage tid på dem, for lige at se om de kommer regelmæssigt, eller skal jeg bare slappe af (synes nu jeg slapper af) og se om det ikke lige går i sig selv igen?

Gør de ondt?

Plukveer må ikke gøre ondt.. Hvis de kommer meget regelmæssige med 5 min imellem eller mindre, synes jeg du skal tage tid på det og så måske ringe til FG?

da jeg gik i fødsel, troede jeg også det var plukveer jeg havde, ringede til FG og spurgte om det nu også kunne passe at der skulle gå så kort tid imellem plukveerne, JM sagde at det var bare start fasen på fødslen... Hmm tænkte jeg...

De gjorde enormt ondt, så det viste sig at være veer fra start..

Anmeld

28. oktober 2009

LineD

MoarJ skriver:

Gør de ondt?

Plukveer må ikke gøre ondt.. Hvis de kommer meget regelmæssige med 5 min imellem eller mindre, synes jeg du skal tage tid på det og så måske ringe til FG?

da jeg gik i fødsel, troede jeg også det var plukveer jeg havde, ringede til FG og spurgte om det nu også kunne passe at der skulle gå så kort tid imellem plukveerne, JM sagde at det var bare start fasen på fødslen... Hmm tænkte jeg...

De gjorde enormt ondt, så det viste sig at være veer fra start..

Njaaa altså, synes ikke de gør ondt, som sådan, det niver bare i understellet når jeg får dem, lidt alla MEGET milde mens smerter, men hvis jeg sammenligner med alm mens smerter, er det ingen ting...

Jeg vil ikke sige de gør ondt, nærmere bare lidt ubehag, men jeg ved ikke helt om det er fordi bettemanden bevæger sig helt ondsvagt samtidig at det gør det ekstra ubehageligt.

Jeg vil lige prøve at se på uret om de kommer sådan alt for tæt.

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

LineD skriver:

Njaaa altså, synes ikke de gør ondt, som sådan, det niver bare i understellet når jeg får dem, lidt alla MEGET milde mens smerter, men hvis jeg sammenligner med alm mens smerter, er det ingen ting...

Jeg vil ikke sige de gør ondt, nærmere bare lidt ubehag, men jeg ved ikke helt om det er fordi bettemanden bevæger sig helt ondsvagt samtidig at det gør det ekstra ubehageligt.

Jeg vil lige prøve at se på uret om de kommer sådan alt for tæt.

Ja prøv lige og tag tid på dem...

Anmeld

28. oktober 2009

katjabt

jeg har selv rigtig mange... har fået afvide jeg skal ligge på siden og så må der helst ikke værer mere end 3 hver halve time... og man skal ligge ca 3 timer før det er helt ovre.. det virker for det meste

Anmeld

28. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

LineD skriver:

ALTSÅ DE "KLOGE" SIGER MAN GERNE MÅ HAVE PLUKVEER, BARE DE IKKE GØR ONDT, MEN ERFARRING SIGER MIG AT DET SKAL TJEKKES, NÅR DE KOMMER REGLMÆSSIG, GIK SELV I FØDSEL I UGE 32 MED EN STRAMMENDE FØLELSE I UNDERLIVET, SYNTES DOG DET GJORDE MEGET ONDT.. DET STRAMMEDE I MIT UNDERLIV UDEN PAUSER.. JEG VILLE LIGE RINGE TIL FG.. ISÆR HVIS DET IKKE ER NOGET DU PLEJER AT HA...

Anmeld

28. oktober 2009

LineD

Der går alt lige fra 10 min til 4 min mellem dem... tror jeg vil ligge mig ind på siden og se om det fortager sig, ellers får FG altså lige et opkald, bare lige for en sikkerhedsskyld...

Anmeld

28. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

LineD skriver:

noget nyt=?

Anmeld

28. oktober 2009

LineD

karina22 skriver:

noget nyt=?

Lige ovenover indlægget Jeg er på vej ind i min seng og ligge lidt på siden...

Plukveerne kommer med alt for 10 min mellemrum til helt ned på 4 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.