Jeg er selv 35 og har tre på børn hhv: 4, 8 og 11 (12 i januar)
Vi har nogle bekendte som skal have deres 2. Barn i en alder af 47 og de har så én på 4.
jeg vil ikke være dommer over, hvornår man skal have børn. Nogle omstændigheder gør jo, at det bare ikke er det rette for alle, at starte som 23-årige i mit tilfælde. Jeg var også meget ung synes jeg og blev chokeret over hvad det indebar af tid og frarøvede af frihed.
så jeg var faktisk blæst helt bagover må jeg indrømme.
derfor tror jeg at det for nogen (inkl. mig selv) er bedre at hente til man nærmer sig 30’erne.
jeg var meget mere rolig da jeg som 31-årige fik mit tredje barn. Selvføglflig nok også fordi jeg voksede med opgaven gennem mine første fødte.
Nu, er jeg glad for, at være ung mor og leve er, mere, frit liv end jeg nogensinde har gjort. I aftes gik jeg fx tur med min mand, mens de store lyttede efter lillebror, som sov.
men dengang, da jeg var 23 følte jeg, alle mine venner havde frihed, gik i byen, sov længe osv…..
den tid får jeg jo ikke igen - hvor imod, dem som får sent børn har haft ungdommen og levet livet dengang!
så - det går jo begge veje - man får/har bare friheden på forskellige stadier.
Så hvis du føler du gerne vil være fri og opleve noget nu, så skal du gøre det. Om du er 35 eller 40 - det gør nok ikke det helt store?
Hvis man føler man først er klar til, at yde omsorg til et andet menneske dér er det nok det rigtige
pøj pøj med det 
Anmeld
Citér