ÆL: negativ strip/ positiv digital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2021

Jolle88

Ønskebarn22 skriver:

Perfekt så er det bare at gå all in

Det jeg mente var, at jeg lige har læst på clearblues hjemmeside i dag, at hvis man bruger den samme holder til pindene, så er holderen kodet til at vise en konstant smiley de næste 48 timer.. Det vidste jeg bl.a. ikke selv

Det er helt korrekt. Jeg havde dog to holdere. Så derfor det kunne lade sig gøre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2021

Jolle88

Ønskebarn22 skriver:

Det har du helt ret i

Men man kan i princippet ikke være 100% på andet end en positiv  

Jeg har dog af de to omgange jeg har fanget æl på test oplevet en udvikling i farven op til.. men det kan man som du skriver, jo ikke være sikker på altid vil ske

Hvor mange dage meldte den høj fertilitet inden maksimal? 

De to gange jeg har fanget den, er jeg gået direkte til maksimal.. og nu blinker den på 4 dag.. Jeg har lige haft en ma i november, så der er nok lidt kuk i systemet  

I dag var første dag jeg testede den i denne cyklus fordi min kalender sagde jeg var i den fertile fase, men først ville ramme ægløsning d. 30. Så derfor det også undrede mig den straks var på maksimal. 

Anmeld Citér

27. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym

Det har du helt ret i

Men man kan i princippet ikke være 100% på andet end en positiv  

Jeg har dog af de to omgange jeg har fanget æl på test oplevet en udvikling i farven op til.. men det kan man som du skriver, jo ikke være sikker på altid vil ske

Hvor mange dage meldte den høj fertilitet inden maksimal? 

De to gange jeg har fanget den, er jeg gået direkte til maksimal.. og nu blinker den på 4 dag.. Jeg har lige haft en ma i november, så der er nok lidt kuk i systemet  

Det er forskelligt hvor mange dage den gør det ved mig. Jeg har oplevet fra få dage, og op til over 10 dage. Denne gang 1 dag før fast smiley. Men har også prøvet hvor den viste fast smiley med det samme uden den blinkene smiley. 

Ja der kan desværre godt være lidt rod i systemet efter SA/MA, men fortsæt endelig med at teste  krydser for at du snart får en positiv test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.