Sødlig ånde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2021

Carina:-)

Sprit25 skriver:

Ringede til vagtlægen. Han var ikke urolig og enormt flink. dejligt

Dejligt - så kan du tage det roligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2021

Sprit25

Carina:-) skriver:

Dejligt - så kan du tage det roligt.

Så er det kun om julen lykkedes tredje omgang nærkontakt i december

Anmeld Citér

19. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min store dreng får det tit når han har let feber. Første gang mistænkte jeg også diabetes

Anmeld Citér

19. december 2021

Sprit25

Lillehjerte skriver:

Min store dreng får det tit når han har let feber. Første gang mistænkte jeg også diabetes

Hun fejler intet udover coronanærkontakt. 

Han tænkte mandelbetændelse 

Anmeld Citér

19. december 2021

Carina:-)

Sprit25 skriver:

Så er det kun om julen lykkedes tredje omgang nærkontakt i december

Vildt ! 

Jeg har endnu ikke været nærkontakt. 

Og jeg er i kontakt med 100-'150 pers om dagen ( som minimum) 

Anmeld Citér

19. december 2021

Soonmom

Ringede du seriøst til vagtlægen pga dårlig ånde?

Ikke noget at sige til at dem som rent faktisk har brug for vagtlægen ikke kan komme igennem, du tænkte ikke at det kunne vente til mandag ?

Anmeld Citér

19. december 2021

Agma

Profilbillede for Agma
Sprit25 skriver:

Hun fejler intet udover coronanærkontakt. 

Han tænkte mandelbetændelse 

som sagt kan vi lugte det ekstra meget på min datter når hun har halsbetændelse og det er faktisk ofte det første tegn på at hun ef ved at blive syg. Altså det kommer før feber og de andre symptomer. Men dejligt at lægen ikke tænkte at det var noget akut med diabetes.

Anmeld Citér

19. december 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Soonmom skriver:

Ikke noget at sige til at dem som rent faktisk har brug for vagtlægen ikke kan komme igennem, du tænkte ikke at det kunne vente til mandag ?

Nej hvis du læste det hele ville du se at der blev ringet pga bekymring for evt halsbetændelse eller problemer med blodsukkeret hvilket kan begge dele være alvorligt for mindre børn..

hilsen moren der har været en af dem der endte med så lang ventetid på telefonen at den lagde på.... startede som nummer 300 og blev lagt på ved nr 87... og stadig ville jeg ringe hvis jeg var bekymret for mit barns velvære...

Anmeld Citér

19. december 2021

Sprit25

Soonmom skriver:

Jeg ringede, fordi en der havde diabetes anbefalede det. Kan sige vagtlægen selv syntes det var godt jeg ringede og jeg fik nogle punkter, hvor jeg lige skulle holde øje. Han sagde endda, at indimellem var det okay at ringe for bare lige at få ro i maven. 

Jeg har sygdomsangst, specielt ift. Min datter. Vi er i 3 corona isolation siden 1. December. Jeg er mildst talt HUDLØS. 

Anmeld Citér

19. december 2021

Sprit25

Vildt ! 

Jeg har endnu ikke været nærkontakt. 

Og jeg er i kontakt med 100-'150 pers om dagen ( som minimum) 

Indtil midt i november er vi også gået fri. Men siden november har vi været i nærkontakt 4 gange... min mand har valgt at isolerere sig grundet en eksamen, kun mig og ungerne der er nærkontakt. Jeg glæder mig til Han kan komme hjem på tirsdag

Rettelse. Jeg tvang ham til at isolerer sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.