Har det været en “pæn” skilsmisse i enighed, eller ligger der noget dér? Jeg har hørt om forældre, som bliver vrede på/skuffede over både deres eget barn og x-svigerbarnet ved skilsmisse, fordi de fx ikke synes, man kan være det bekendt over for børnene. Og det kan jo også tænkes, at de ikke synes, du har behandlet deres søn pænt - hvad ved jeg. Måske er det også svært for dem ikke at skulle være sammen med barnebarnet i julen, hvis dét altså er tilfældet?
Du vil næppe få meget at gøre med dem fremover - strengt taget er de jo heller ikke dine svigerforældre længere - så træk på skulderen og fortsæt med at være venlig, når I ses. Det er altid bedst at holde sin sti ren og være “ordentlig”.
Ja, det har været en okay, skilsmisse, men jeg ved at min x mand havde det svært i tiden efter.
Jeg har altid behandlet deres søn godt, men jeg er med på, at det må være svært for forældrene også, netop fordi, de tænker på at det er syndt for børnene. Julen skiftes vi til, i år er mit barn hos faren og hans side af familien.
Men, ja, jeg har også tænkt mig at fortsætte med at være ordentlig og høflig overfor dem. Det er det eneste rigtige at gøre synes jeg.
Jeg var nok bare lidt overrasket tidligere.
Anmeld
Citér