Hård start på Forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har (desværre) en sød historie bag vores opstart...

men jeg vil blot sige at jeg ikke kigger genkendende på dit opslag..

for mig er anonym= anonym så jeg genkender dig ikke udfra stavefejl etc...

blot for at du ikke skal føle dig utryg i at dele de svære ting man føler man har brug for at være anonym med..

tro at jeg fremadrettet vil begynde at stave forkert med vilje blot for at skabe lidt ravage...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg ved altså heller ikke hvem du er - men jeg ved ikke hvem nogen er! Jeg genkender nogle brugernavne. Om du er gul eller grøn, lille eller store bor i Jylland eller på Sjælland ved jeg ingenting om. Og jeg ved heller ikke, helt baby.dk-ish, hvilket brugernavn du har. Ligger ikke mærke til det. 
jeg er også generel lidt uopmærksom, og kan k min hverdag heller ikke huske om folk bruger briller eller har mørk eller lyst hår. 
anyaway, det er bare ikke vigtigt for mig, men mere HVORDAN personer er

jeg synes det er mega romantisk I er sammen efter 12 år, og har fået opbygget kærlighed, som ingen af jer måske har oplevet før

Anmeld Citér

19. december 2021

Anonym

Tror at der bliver nævnt hendes stavefejl, fordi andre måske også har lagt mærke til, at der er MEGET drama i hendes liv.. 

Altså jeg skal være ærlig at sige, at jeg nogle gange tænker, om hun er fake eller om hun bare opsøger/ser drama overalt, for mange af de debatter, hun laver virker måske lidt overkill eller overdramatiske.. 

Og hvis hun ikke er fake, så tænker jeg, at hun måske har det rigtig dårligt rent psykisk, siden hun reagerer sådan med mange af de ting, hun skriver om.. 

Anmeld Citér

19. december 2021

Anonym

Jeg mødte min mand på dating.dk det synes jeg ikke er særligt romantisk

Anmeld Citér

19. december 2021

AnoAno

Er det ikke lige meget hvem hun er? 

Dette er et åbent forum. Bryder man sig ikke om opslagene så kan man scroll videre. Ingen er tvunget til at deltage i debatten. 

Og nu handler det ikke om hvem hun er. 

Hun spørger om i har mødt jeres kærester/mænd/koner på en romantisk måde.

hvis man er bekymret kan man vel tilbyde sin hjælp eller rådgive. 

Måske har hun ikke så meget netværk og vil bare ud men nogle ting uden at blive dømt.

jeg tror ikke du er fake TS. 

Min mand og jeg har 16 års forhold. Han kom på besøg med en ven hjemme hos mig. Og vi klikkede med det samme og han gik aldrig igen. Hele vores 16 år har været romantiske syntes jeg. Min mand er rigtig romantisk, du ved manden der kommer med blomster overrasker på restauranten osv. 

Men som de andre skriver så syntes jeg også det er romantisk i har 7 år sammen. 

Er sikker på i har haft en masse romantiske stunder i jeres forhold.

Anmeld Citér

19. december 2021

mor til 2 skønne piger .

Jeg bliver altid så jalousi på andre historier på hvordan de mødte deres mand/kone 

Fordi min mand og min er lidt uromantiske 

Jeg kom fra en familie hvor jeg hverdag/uge fik at vide fra 7 år jeg var modbydelig aldrig nogen kunde elske mig, jeg vilde aldrig få en kæreste,  sagde  min alkoholiseret far til mig

Det troede jeg 100% på til jeg var 20 år - Det var fakta i mit liv

Så da jeg mødte min mand var det ikke super romantiske kunde ikke forstå han vilde ha mig etc. 
Han kom også fra en unormale familie - Det sagde vores par psykolog var normalt man søger det man er vokset op med ( Ubevidst) 

vi er samme her 12 år Senere langt fra perfekte men vi har vokset sindsyg meget 

- Vi havde en mærkelig start og uromantiske 

- Det jeg vilde med denne tråd er: Havde i også en anderledes start på jeres forhold som ikke er så romantiske som på film? 

Vi var leder kollegaer og kunne ikke døje hinanden overhovedet i mange måneder   så det var ikke særlig romantisk . Men snart 10 år efter er vi stadig sammen 

Anmeld Citér

19. december 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tror at der bliver nævnt hendes stavefejl, fordi andre måske også har lagt mærke til, at der er MEGET drama i hendes liv.. 

Altså jeg skal være ærlig at sige, at jeg nogle gange tænker, om hun er fake eller om hun bare opsøger/ser drama overalt, for mange af de debatter, hun laver virker måske lidt overkill eller overdramatiske.. 

Og hvis hun ikke er fake, så tænker jeg, at hun måske har det rigtig dårligt rent psykisk, siden hun reagerer sådan med mange af de ting, hun skriver om.. 

HVIS hun har det rigtigt dårligt psykisk, hvordan tror du så, det påvirker hende, at du skriver så negativt om hende? 

Til TS: Jeg tror hverken, du er fake eller overdramatisk. Du er ikke den eneste, der kommer til at lave stavefejl herinde, og jeg tror altså ikke, at ret mange spekulerer over, om samme anonyme står bag flere indlæg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.