Hård start på Forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.881 visninger
16 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg bliver altid så jalousi på andre historier på hvordan de mødte deres mand/kone 

Fordi min mand og min er lidt uromantiske 

Jeg kom fra en familie hvor jeg hverdag/uge fik at vide fra 7 år jeg var modbydelig aldrig nogen kunde elske mig, jeg vilde aldrig få en kæreste,  sagde  min alkoholiseret far til mig

Det troede jeg 100% på til jeg var 20 år - Det var fakta i mit liv

Så da jeg mødte min mand var det ikke super romantiske kunde ikke forstå han vilde ha mig etc. 
Han kom også fra en unormale familie - Det sagde vores par psykolog var normalt man søger det man er vokset op med ( Ubevidst) 

vi er samme her 12 år Senere langt fra perfekte men vi har vokset sindsyg meget 

- Vi havde en mærkelig start og uromantiske 

- Det jeg vilde med denne tråd er: Havde i også en anderledes start på jeres forhold som ikke er så romantiske som på film? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror sgu de færreste møder hinanden som på film jeg har i hvertfald aldrig oplevet hverken spontane violiner eller at verden går i slowmotion når jeg har kigget en mand i øjnene første gang.  

Manden jeg har børn med, mødte jeg gennem fælles venner. Vi kom til de samme fester og så scorede jeg ham i en brandert. 

Næste kæreste mødte jeg på tinder. Det samme med min nuværende. Det er sgu heller ikke særlig film-romantisk. 

Men.. det er vel også ligemeget? Så længe det udvikler sig til noget smukt? 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bliver altid så jalousi på andre historier på hvordan de mødte deres mand/kone 

Fordi min mand og min er lidt uromantiske 

Jeg kom fra en familie hvor jeg hverdag/uge fik at vide fra 7 år jeg var modbydelig aldrig nogen kunde elske mig, jeg vilde aldrig få en kæreste,  sagde  min alkoholiseret far til mig

Det troede jeg 100% på til jeg var 20 år - Det var fakta i mit liv

Så da jeg mødte min mand var det ikke super romantiske kunde ikke forstå han vilde ha mig etc. 
Han kom også fra en unormale familie - Det sagde vores par psykolog var normalt man søger det man er vokset op med ( Ubevidst) 

vi er samme her 12 år Senere langt fra perfekte men vi har vokset sindsyg meget 

- Vi havde en mærkelig start og uromantiske 

- Det jeg vilde med denne tråd er: Havde i også en anderledes start på jeres forhold som ikke er så romantiske som på film? 

Altså mine forhold er heller aldrig startet sønder romantiske. Bare for at tage mine 2 sidste forhold. Nr. 1. Han var dørmand på en pub jeg altid festede ved. Faldt i snak med ham udenfor en dag fordi han stod og så sur ud så jeg puffede ham i brystkassen i sjov og sagde “smil det smitter”. Hangar så lige blevet tusset i 6 timer om dagen så det lille puf føltes som tusind knive. Det grinede vi dog af. Skrev sammen på facebook efterfølgende på ren venneplan. Begyndte at ses som venner og en aften efter jeg havde været inde og se Chippendales og han hentede mig bagefter der udviklede det sig så til mere end bare venskab. Og en dag Kiggede vi bare på hinanden og sagde vi var kærester for vi var jo sammen hele tiden alligevel og var glade for hinanden. 
nr. 2. Mødte ham på en bar gennem en fælles veninde. Hilste på hinanden hver gang vi sås og hang ud sammen. En dag var jeg i byen og skrev og spurgte hvad han lavede. Han sad hjemme og kedede sig. Inviterede ham ind og feste med mig og vi endte hjemme hos mig og ja så startede det. 

Kan så også smide min søns far med ind i. Ham mødte jeg til en privat fest gennem en fælles kammerat. Han tog hjem fra festen og det gjorde jeg også nogle timer efter. Dagen efter modtog jeg en besked på facebook fra ham om jeg boede i *adressen*. Det gjorde jeg og spurgte hvordan han havde fundet ud af det. Det viste sig at han var min nabo og havde været det i 4 år uden vi nogensinde havde stødt på hinanden. Så helt naturligt begyndte vi så at ses. Og aå udviklede det sig derfra. Ved ikk om man kan kalde det romantisk. Men nærmere pudsigt at vi æige var naboer. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Nu siger jeg noget og det er ikke for at være grov! Som i slet ikke. Det må du ikke tro

Men du laver meget genkendelige stavefejl, så når du poster anonymt. Er man altid klar over det er samme person. Det er bare så du ved det. 

Min kæreste og jeg mødtes i en BDSM klub, det kan man heller ikke just fortælle folk

Anmeld Citér

16. december 2021

B&J

Romantisk eller ej syntes jeg det er fantastisk i har brudt alt og i stadig er sammen efter 12år det er dejligt når man har en man kan dele livet med 

her kommer vi også begge fra ikke så gode familie forhold men det Har vi nu for vi har jo skabt vores egen familie sammen 

Anmeld Citér

16. december 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er ikke synderligt romantisk, når jeg læser i min dagbog om begyndelsen af mit forhold med min mand og faren til vores tre børn, at “Lige for tiden knalder jeg med én, der hedder Ole”

Anmeld Citér

17. december 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Nu siger jeg noget og det er ikke for at være grov! Som i slet ikke. Det må du ikke tro

Men du laver meget genkendelige stavefejl, så når du poster anonymt. Er man altid klar over det er samme person. Det er bare så du ved det. 

Min kæreste og jeg mødtes i en BDSM klub, det kan man heller ikke just fortælle folk

Tænkte det samme...

vilde = ville

kunde= kunne

Anmeld Citér

17. december 2021

Sprit25

Så efter et langt liv, lærer din mand dig at du er værd at elske? Det er sgu da mega romantisk? 

Anmeld Citér

17. december 2021

Anonym

Frizzy skriver:

Tænkte det samme...

vilde = ville

kunde= kunne

Ja lige præcis. Men det er da træls når man gerne vil være anonym

Anmeld Citér

18. december 2021

Kontrast

Men personen er trods alt stadig anonym, selvom at vi ved det er den samme anonyme person. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.